Категорія
Новини
Дата

Захід може позбутися залежності від китайських акумуляторів до 2030 року. Це потребуватиме щонайменше $160 млрд

2 хв читання

США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів за рахунок нових капіталовкладень у розмірі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про бренд Shemax, який заробляє понад 100 млн на пилососах для пилу від нігтів👉 Дивіться за цим лінком

Ключові факти

  • Акумулятори для електромобілів є однією з основних технологій, що викликають стурбованість західних столиць щодо залежності від Китаю. Після кількох років глибокої державної підтримки та бажання Пекіна скоротити власну залежність від імпорту нафти Китай виробляє три чверті акумуляторів у світі, а також домінує у виробництві їх матеріалів та компонентів.
  • Проте, згідно зі звітом для клієнтів, з яким ознайомилася Financial Times, аналітики інвестиційного банку Goldman Sachs вважають, що різкий поворот до протекціонізму у Вашингтоні та Брюсселі у поєднанні з безпрецедентним зростанням витрат некитайських компаній може вивести Захід із своєї залежності від Пекіна протягом наступних семи років.
  • Щоб отримати самодостатній ланцюжок поставок, країнам, які конкурують з Китаєм, потрібно витратити $78,2 млрд на батареї, $60,4 млрд на компоненти і $13,5 млрд на видобуток літію, нікелю та кобальту, а також $12,1 млрд на переробку цих матеріалів.
  • Аналітики банку вважають, що попит на готові акумулятори може бути задоволений без участі Китаю протягом найближчих трьох-пʼяти років, багато в чому завдяки великим інвестиціям у США південнокорейських конгломератів LG і SK.

Контекст

Автовиробники по всьому світу витрачають мільярди доларів на збільшення виробництва акумуляторів та електромобілів за умов посилення екологічних норм.

У серпні Toyota Motor Corp заявила, що інвестує до 730 млрд єн у Японію та Сполучені Штати для виробництва акумуляторів для повністю електричних транспортних засобів, а не для гібридних бензиново-електричних автомобілів, таких як Prius.

Його конкурент Honda Motor Co також заявив у тому ж місяці, що збудує новий завод з виробництва літій-іонних акумуляторів для електромобілів вартістю $4,4 млрд у США разом із корейським постачальником акумуляторів LG Energy Solution Ltd.

Японська Mazda Motor Corp інвестує близько 1,5 трлн єн ($10,58 млрд) в електрифікацію своїх автомобілів, зокрема збільшення виробництва акумуляторних електромобілів, і прагне збільшити свою частку в загальносвітовому обсязі продажів автомобілів до 2030 року.

Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд