Найбільший автовиробник Європи Volkswagen AG збільшив свій пʼятирічний інвестиційний план до €180 млрд, оскільки прагне кинути виклик лідерству Tesla Inc. у галузі електромобілів, пише Bloomberg. Компанія направить 68% поточних інвестицій на електрокари та програмне забезпечення.
Ключові факти
- У VW заявили, що цей рік стане вирішальним для досягнення стратегічних цілей і прискорення прогресу всієї групи.
- Зазначається, що майже 70% витрат у наступні 5 років підуть на електромобілі та програмне забезпечення, порівняно з 56% у попередньому плані. Найбільший автовиробник Європи збільшує загальні витрати на 13%, порівняно з останнім щорічним звітом.
- «Ми поставили перед собою чіткі та амбітні цілі та ухвалили необхідні рішення для оптимізації процесів», – заявив генеральний директор Олівер Блюм.
- Наприкінці минулого року автовиробник відклав постановку нових цілей щодо інвестицій, пославшись на відсутність бачення на тлі війни в Україні та значних вузьких місць у постачаннях.
- Також Volkswagen оголосив про плани побудувати завод з виробництва акумуляторів у Канаді, перший за межами Європи, оскільки компанія прагне прискорити розширення на ключовому ринку США, планується також побудувати новий завод із виробництва електромобілів вартістю €2 млрд у Південній Кароліні.
- VW пояснив зростання витрат збільшенням своїх зусиль із виробництва акумуляторів (цілих шість заводів у Європі), а також це повʼязано із забезпеченням сировиною для живлення електромобілів.
- Очікується, що до кінця десятиліття обсяг продажу акумуляторного бізнесу PowerCo компанії складе понад €20 млрд, йдеться у повідомленні VW.
- Автовиробник також інвестує в китайський ринок, який для нього є найбільшим, щоб підвищити конкурентоспроможність місцевих моделей та зупинити падіння частки ринку, зокрема електромобілів.
Контекст
У грудні минулого року Volkswagen фіксував зниження продажів електромобілів у Європі через високі ціни на енергоносії, хоча зростання в США допомагає компенсувати уповільнення.
Volkswagen AG очікував, що усунення проблем із постачанням та існуючі замовлення підвищать продажі цього року, навіть незважаючи на те, що брак напівпровідників у 2022 році призвів до 11-річного мінімуму поставок, пише Bloomberg. Продаж групи впав на 7%, до 8,3 млн автомобілів, після того як через обмеження поставок зупинилися заводи, заявив у четвер найбільший автовиробник Європи. Volkswagen вказав на велику кількість замовлень у 1,8 млн автомобілів у Західній Європі, що допоможе компенсувати спад.
У четвертому кварталі зниження тиску на закупівлі призвело до збільшення поставок у Західній Європі на 28%, а продажі в Китаї зросли на 9,4%. Відновлення останніми місяцями минулого року виявилося недостатнім, щоб компенсувати зниження в обох ключових регіонах у першому півріччі. Продажі Volkswagen у Китаї, його найбільшому ринку, впали на 3,6% на тлі побоювань, що західні автовиробники поступаються позицією місцевим конкурентам, особливо щодо електромобілів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.