Компанія «Нова пошта» не думає про вихід на IPO, головне – постійне оновлення і поліпшення. Про це розповів співзасновник групи Nova Володимир Поперешнюк в ефірі «Business Breakfast із Володимиром Федоріним».
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- За словами підприємця, щоб компанія коштувала 1 млрд, 10 млрд або 100 млрд, потрібно щодня робити кроки для її покращення.
- Поперешнюк зазначив, що у «Нової пошти» немає цілі вийти на IPO. «Колись я теж хотів мільярд, я хотів 10 млрд, я хотів IPO. Це все було. У мене є великий досвід – я вже переріс оці всі IPO, оці всі амбіції», – сказав бізнесмен.
- Він вважає, що єдиний шлях для бізнесу вижити і розвиватися – це постійно оновлюватися. «В тебе є проблеми з клієнтами – піди виправ це. Ти побачив якусь можливість – іди реалізуй. І таким чином, якщо ти не будеш зупинятися, покроково щодня поліпшуватимеш свою компанію, то з часом вона коштуватиме і 1 млрд, і 10 млрд, і 100 млрд», – зазначив Поперешнюк.
Контекст
Протягом девʼяти місяців 2023 року «Нова пошта» працювала з прибутком. Чистий дохід компанії сягнув 25,7 млрд грн, операційний прибуток – 2,7 млрд грн, чистий прибуток – 3,2 млрд грн.
Компанія доставила 290 млн посилок та вантажів – на 10% більше, ніж за той самий період довоєнного 2021 року. Інвестиції у розвиток мережі в Україні сягнули 2,4 млрд грн.
Компанія сплатила 6,4 млрд грн податків до бюджетів усіх рівнів. А загальна кількість податків та зборів, переказаних до бюджетів усіх рівнів групою компаній, становила 7,8 млрд грн.
Попри війну, капіталізація «Нової пошти» становить понад $1 млрд. Компанія не відмовляється від планів збільшити капіталізацію до $3–5 млрд, розповів раніше співвласник НП Вячеслав Климов під час «Business Breakfast з Володимиром Федоріним».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.