У 2021 році Apple знизить комісії в App Store з 30% до 15% для розробників з річним оборотом до $1 млн. Компанія грає на випередження: з Apple судяться ЄС і розробник онлайн‑гри Fortnite. «У Apple є монопольний вплив», – підсумував у жовтневому звіті профільний комітет Палати представників Конгресу США.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Право на знижену комісію отримають 98% усіх видавців, представлених в App Store, підраховує сервіс SensorTower. Їхні застосунки приносять 5% від загального доходу магазину.
«Ці 30% були дуже неприємною річчю», – каже співзасновник сервісу з моніторингу даних Opendatabot Андрій Хорса. Компанія долучилася до Epic Games, Spotify та інших учасників асоціації App Fairness, створеної для боротьби з монополістом. За попередніх умов Opendatabot працював через App Store в кращому разі в нуль, прибуток від перепродажу даних «з’їдала» комісія.
Інтернет‑холдинг Genesis розраховує заощадити щонайменше $1 млн наступного року. П’ять продуктів компанії потрапляють під квоту Apple, каже СЕО Genesis Investments Віталій Лаптенок. «Ми регулярно запускамо нові додатки, і на кожному з них теж зможемо економити $150 000 – 180 000 на рік», – розповідає він.
Нові правила підвищать виторг малих розробників на 21,5%. «Це якраз те, чого нам бракувало, щоби виходити в плюсові ROI», – говорить засновник стартапу Elision Віктор Павлучинський.
Опубліковано в шостому номері журналу Forbes (грудень 2020)

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.