У 2021 році Apple знизить комісії в App Store з 30% до 15% для розробників з річним оборотом до $1 млн. Компанія грає на випередження: з Apple судяться ЄС і розробник онлайн‑гри Fortnite. «У Apple є монопольний вплив», – підсумував у жовтневому звіті профільний комітет Палати представників Конгресу США.
Право на знижену комісію отримають 98% усіх видавців, представлених в App Store, підраховує сервіс SensorTower. Їхні застосунки приносять 5% від загального доходу магазину.
«Ці 30% були дуже неприємною річчю», – каже співзасновник сервісу з моніторингу даних Opendatabot Андрій Хорса. Компанія долучилася до Epic Games, Spotify та інших учасників асоціації App Fairness, створеної для боротьби з монополістом. За попередніх умов Opendatabot працював через App Store в кращому разі в нуль, прибуток від перепродажу даних «з’їдала» комісія.
Інтернет‑холдинг Genesis розраховує заощадити щонайменше $1 млн наступного року. П’ять продуктів компанії потрапляють під квоту Apple, каже СЕО Genesis Investments Віталій Лаптенок. «Ми регулярно запускамо нові додатки, і на кожному з них теж зможемо економити $150 000 – 180 000 на рік», – розповідає він.
Нові правила підвищать виторг малих розробників на 21,5%. «Це якраз те, чого нам бракувало, щоби виходити в плюсові ROI», – говорить засновник стартапу Elision Віктор Павлучинський.
Опубліковано в шостому номері журналу Forbes (грудень 2020)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.