Категорія
Інновації
Дата

Apple поділиться прибутком. Зокрема і з українськими стартапами

У 2021 році Apple знизить комісії в App Store з 30% до 15% для розробників з річним оборотом до $1 млн. Компанія грає на випередження: з Apple судяться ЄС і розробник онлайн‑гри Fortnite. «У Apple є монопольний вплив», – підсумував у жовтневому звіті профільний комітет Палати представників Конгресу США.

Право на знижену комісію отримають 98% усіх видавців, представлених в App Store, підраховує сервіс SensorTower. Їхні застосунки приносять 5% від загального доходу магазину.

«Ці 30% були дуже неприємною річчю», – каже співзасновник сервісу з моніторингу даних Opendatabot Андрій Хорса. Компанія долучилася до Epic Games, Spotify та інших учасників асоціації App Fairness, створеної для боротьби з монополістом. За попередніх умов Opendatabot працював через App Store в кращому разі в нуль, прибуток від перепродажу даних «з’їдала» комісія.

Інфографіка Леонід Лукашенко

Інфографіка Леонід Лукашенко

Інтернет‑холдинг Genesis розраховує заощадити щонайменше $1 млн наступного року. П’ять продуктів компанії потрапляють під квоту Apple, каже СЕО Genesis Investments Віталій Лаптенок. «Ми регулярно запускамо нові додатки, і на кожному з них теж зможемо економити $150 000 – 180 000 на рік», – розповідає він.

Нові правила підвищать виторг малих розробників на 21,5%. «Це якраз те, чого нам бракувало, щоби виходити в плюсові ROI», – говорить засновник стартапу Elision Віктор Павлучинський.

Опубліковано в шостому номері журналу Forbes (грудень 2020)

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків