Компанія Isuzu Motors вийшла із російського бізнесу, передавши акції своєї місцевої дочірньої компанії російському автовиробнику «Соллерс», пише Kyodo. Фірма зупинила виробництво у РФ через війну в Україні.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Японський виробник вантажівок пішов з російського ринку, оскільки не зміг відновити виробництво після зупинки через війну в Україні, повідомило джерело, знайоме із ситуацією.
- За словами інформатора, компанія продала свою частку у бізнесі російському автовиробнику «Соллерс», що придбав завод Isuzu, на якому працює близько 200 співробітників.
- Компанія «Соллерс» повідомила про закриття угоди щодо викупу 100% частки в «Ісузу Рус», яка належала Isuzu Motors. «Соллерс» здійснюватиме постачання запасних частин для вантажних автомобілів Isuzu. Фірма також має намір перезапустити виробництво вантажівок на заводі в Ульяновську, роботу якого було припинено у березні 2022 року.
- Сума угоди наразі невідома.
Контекст
Isuzu була змушена зупинити виробництво в Росії у березні 2022 року після того, як російське вторгнення в Україну порушило постачання запчастин. Це призвело до того, що виробник вантажівок зафіксував спеціальний збиток у розмірі 1,7 млрд єн ($12 млн) у минулому фінансовому році.
У листопаді 2022 року компанія заявила, що розглядає можливість виходу з російського ринку.
Виробництво автомобілів Isuzu в Росії, що почалося в 2008 році, до війни становило лише 1% від світового виробництва комерційних вантажівок. За даними компанії, у 2021-му російський підрозділ виробив близько 3700 автомобілів.
Видання «Коммерсантъ» зазначає, що це не перша японська компанія, активи якої купує «Соллерс». У листопаді минулого року Mazda передала російській групі свою частку у заводі «Мазда Соллерс Мануфекчурінг Рус» у Владивостоці за €1.
Приблизно 2000 заявок від іноземних компаній про вихід із ринку чекають на схвалення від уряду РФ. Щоб розглянути їх усі, знадобиться щонайменше вісім років, ідеться в моніторингу KSE Institute. Лише 15,7% іноземних компаній повністю згорнули діяльність і залишили ринок РФ, тоді як 28% вичікують і 23,8% продовжують працювати на ринку агресора без обмежень. Ще 32,5% оголосили про плани згорнути діяльність і вийти з РФ найближчим часом.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.