Компанія Isuzu Motors вийшла із російського бізнесу, передавши акції своєї місцевої дочірньої компанії російському автовиробнику «Соллерс», пише Kyodo. Фірма зупинила виробництво у РФ через війну в Україні.
📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку
Ключові факти
- Японський виробник вантажівок пішов з російського ринку, оскільки не зміг відновити виробництво після зупинки через війну в Україні, повідомило джерело, знайоме із ситуацією.
- За словами інформатора, компанія продала свою частку у бізнесі російському автовиробнику «Соллерс», що придбав завод Isuzu, на якому працює близько 200 співробітників.
- Компанія «Соллерс» повідомила про закриття угоди щодо викупу 100% частки в «Ісузу Рус», яка належала Isuzu Motors. «Соллерс» здійснюватиме постачання запасних частин для вантажних автомобілів Isuzu. Фірма також має намір перезапустити виробництво вантажівок на заводі в Ульяновську, роботу якого було припинено у березні 2022 року.
- Сума угоди наразі невідома.
Контекст
Isuzu була змушена зупинити виробництво в Росії у березні 2022 року після того, як російське вторгнення в Україну порушило постачання запчастин. Це призвело до того, що виробник вантажівок зафіксував спеціальний збиток у розмірі 1,7 млрд єн ($12 млн) у минулому фінансовому році.
У листопаді 2022 року компанія заявила, що розглядає можливість виходу з російського ринку.
Виробництво автомобілів Isuzu в Росії, що почалося в 2008 році, до війни становило лише 1% від світового виробництва комерційних вантажівок. За даними компанії, у 2021-му російський підрозділ виробив близько 3700 автомобілів.
Видання «Коммерсантъ» зазначає, що це не перша японська компанія, активи якої купує «Соллерс». У листопаді минулого року Mazda передала російській групі свою частку у заводі «Мазда Соллерс Мануфекчурінг Рус» у Владивостоці за €1.
Приблизно 2000 заявок від іноземних компаній про вихід із ринку чекають на схвалення від уряду РФ. Щоб розглянути їх усі, знадобиться щонайменше вісім років, ідеться в моніторингу KSE Institute. Лише 15,7% іноземних компаній повністю згорнули діяльність і залишили ринок РФ, тоді як 28% вичікують і 23,8% продовжують працювати на ринку агресора без обмежень. Ще 32,5% оголосили про плани згорнути діяльність і вийти з РФ найближчим часом.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.