Категорія
Новини
Дата

За рік дохід Zoom зріс на 326% завдяки попиту на віддалену роботу в умовах пандемії і самоізоляції

1 хв читання

Американський сервіс відеоконференцій Zoom Video Communications збільшив дохід за рік на 326%, до $2,6 млрд. Цьому сприяло підвищення попиту на віддалену роботу в умовах пандемії і самоізоляції.

Ключові факти

  • Чистий прибуток Zoom за підсумками 2021 фінансового року, який завершився 31 січня 2021 року, склав $995,7 млн ​​(або $3,34 на акцію) в порівнянні з $101,3 млн роком раніше.
  • Дохід у листопаді–січні склав $882,5 млн, що на 369% більше в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше. Аналітики FactSet, очікували, що дохід становитиме $812 млн, пише Marketwatch.
  • Чистий прибуток за четвертий квартал фінансового 2021 року склав $260,4 млн у порівнянні з чистим прибутком у $15,3 млн за аналогічний період роком раніше.
  • Кількість постійних користувачів сервісу зросла до 467 100 осіб, що в 4,7 раза вище, ніж до пандемії коронавірусу. Штат Zoom збільшився до 10 співробітників.
  • За прогнозом компанії в 2022 фінансовому році дохід становитиме від $3,76 млрд до $3,78 млрд. Це на 43% перевищує очікування аналітиків, які прогнозували зростання в 37%, пише Bloomberg.

Важливі цифри

Акції Zoom виросли майже на 9,7% після оголошення фінансових результатів. Це стало найбільшим одноденним приростом акцій із листопада.

Головна цитата

«Хоч пандемія створила важкі умови для бізнесу, вона зробила Zoom одним із найпопулярніших додатків року», – сказав генеральний директор Zoom Ерік Юань.

Контекст

Сервіс відеоконференцій Zoom набрав популярність із початком пандемії COVID-19. На початку 2020 року акції Zoom злетіли на 635%, однак потім стали знижуватися. Експерти очікують, що найближчим часом темпи поширення коронавірусу сповільняться і співробітники компаній повернуться до офісів. Ця перспектива турбує деяких інвесторів Zoom, які побоюються зниження інтересу до сервісу, пише The Guardian.

Водночас є ознаки того, що пандемія може мати тривалий вплив на офісне життя. Згідно зі звітом Pew Research, до пандемії тільки кожен п'ятий працівник, який заявляв про готовність працювати віддалено, робив це. Зараз 71% співробітників більшість часу працюють з дому. Понад половину опитаних хочуть продовжувати це робити після пандемії.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні