Збитки, завдані залізничній інфраструктурі України війною, становлять $2,7 млрд, що на $1 млрд меньше попередньої оцінки. Про це свідчать дані проєкту «Росія заплатить».
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Аналітики проєкту зробили уточнення щодо суми збитків залізничної інфраструктури та рухомого складу. У порівнянні з попереднім звітом, збитки за цією категорією скоротились на $1 млрд і на 8 червня становлять $2,7 млрд. Внаслідок бойових дій пошкоджено 6300 колій та 41 міст.
- На 8 червня уточнена загальна сума прямих збитків економіки України від пошкодження та руйнування житлових і нежитлових будівель та інфраструктури складає $103,9 млрд або 3 трлн грн.
- Збитки, завдані через руйнування та пошкодження українських підприємств, вже досягли $11,5 млрд, освітніх закладів – $1,6 млрд, медзакладів – $1,1 млрд, дитсадків – $576 млн.
Контекст
Уточнення щодо збитків завданих залізничній інфраструктурі повʼязані з коригуванням коефіцієнта пошкодження майна на неконтрольованих територіях. Перерахунок зроблено на основі підходу, що пошкоджено 40% від загальної вартості нерухомого та 100% від вартості рухомого майна. З цього приводу з експертами «Укрзалізниці» продовжуються дискусії, оскільки УЗ вважає втраченим на неконтрольованих територіях 100% майна, зазначають аналітики проєкту.
Зменшення загальної суми прямих збитків інфраструктури (на $2,6 млрд) повʼязане з перерахунком втрат, завданих окремим категоріям об’єктів, зазначають аналітики. Водночас «органічне» збільшення вартості пошкодженого/зруйнованого майна внаслідок бойових дій за останній тиждень складає $1 млрд, йдеться у звіті.
Зокрема, за останній тиждень відбулося зростання збитків, завданих підприємствам, закладам освіти та охорони здоровʼя, дитсадкам, адмінбудівлям та складській інфраструктурі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.