100 найбільших приватних компаній 2021
Мережа Віктора Поліщука залишає територію низьких цін. «Конкурувати на рівні широкої полиці й ціни немає можливості», – пояснює СЕО компанії Віра Вітинська. «Ельдорадо» змінює підхід до сервісу: місце видачі інтернет‑замовлень розмістили біля входу в магазин, касу і зону HiTechnic – у центрі, дитячу і лаунж – неподалік від столиків видачі кредитів. Це дає змогу рівномірно розподілити трафік покупців і не залишити жоден відділ «холодним». У 2020‑му мережа відкрила дев’ять магазинів та налічує понад 120 точок у 59 містах. У першій половині 2021 року, за даними компанії, їх відвідало близько 10 млн осіб.
100 найбільших приватних компаній 2020
З 2017 року виторг мережі електроніки та побутової техніки «Ельдорадо» зріс на 20%, але чистий прибуток скоротився більше ніж удвічі. Нетипова ситуація для ринку не може тішити власника, ексвласника банку «Михайлівський» Віктора Поліщука, 44. Майже всі конкуренти «Ельдорадо» ефективніші. Ритейлер із запізненням почав розвивати омніканальні продажі. Модель дає змогу замовити товар в інтернеті і забрати безпосередньо в торговому залі. Ключове, що відрізняє від конкурентів, – онлайн-сервіс «Ельдорадо» працює цілодобово. За даними самої компанії, завдяки цьому в період карантину інтернетпродажі зросли на 360%. У планах – новий формат магазинів. За допомогою штучного інтелекту «Ельдорадо» хоче посприяти, аби клієнти витрачали менше часу на купівлю товарів.