Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Дешевий і агресивний. Мережа одягу Sinsay відкрила майже 50 магазинів у 2024-му, в планах до кінця року – ще 100. Як їй вдається робити те, на що не наважуються конкуренти?

5 хв читання

LPP Group магазин Україна Sinsay /Shutterstock

Польська LPP Group відкрила свій перший магазин в Україні у 2003 році. Відтоді компанія вивела на наш ринок усі свої п’ять брендів – Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay Фото Shutterstock

1 серпня польська група LPP відкрила в Україні 100-й магазин свого найбюджетнішого бренду одягу Sinsay. Зараз це – найбільша і найактивніша мережа магазинів одягу в Україні. Що допомагає їй зростати швидше за New Yorker, Goldi чи H&M?

Зараз Sinsay – найактивніший ритейлер із сегмента мас-маркет, говорить провідний експерт Colliers Ukraine з торговельної нерухомості Ігор Заболоцький. «Більше ніхто не відкриває стільки магазинів, – каже він. – Згодом бренд буде присутній в більшості торгових центрів по всій Україні».

З початку року компанія майже подвоїла кількість магазинів Sinsay в Україні – з 55, станом на кінець грудня 2023 року, до 101 – на середину серпня. Про плани збільшити присутність на українському ринку генеральний директор LPP в Україні Ярема Івахів повідомив ще наприкінці 2023-го. У 2024 році ритейлер у середньому відкривав шість-сім магазинів Sinsay на місяць, підрахував Forbes Ukraine.

«Sinsay – найбільша мережа одягу і обіймає провідні позиції у своєму сегменті на ринку України», – повідомляє директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова.

У планах LPP – відкрити ще близько 100 магазинів цього року, зазначає Івахів. «У 2025-му хочемо досягти рівня поточного року», – додає він. Одночасно з цим заплановані відкриття інших брендів групи. «Експансія буде в усіх», – каже Івахів. Але головна ставка – на Sinsay.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд