1 серпня польська група LPP відкрила в Україні 100-й магазин свого найбюджетнішого бренду одягу Sinsay. Зараз це – найбільша і найактивніша мережа магазинів одягу в Україні. Що допомагає їй зростати швидше за New Yorker, Goldi чи H&M?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Зараз Sinsay – найактивніший ритейлер із сегмента мас-маркет, говорить провідний експерт Colliers Ukraine з торговельної нерухомості Ігор Заболоцький. «Більше ніхто не відкриває стільки магазинів, – каже він. – Згодом бренд буде присутній в більшості торгових центрів по всій Україні».
З початку року компанія майже подвоїла кількість магазинів Sinsay в Україні – з 55, станом на кінець грудня 2023 року, до 101 – на середину серпня. Про плани збільшити присутність на українському ринку генеральний директор LPP в Україні Ярема Івахів повідомив ще наприкінці 2023-го. У 2024 році ритейлер у середньому відкривав шість-сім магазинів Sinsay на місяць, підрахував Forbes Ukraine.
«Sinsay – найбільша мережа одягу і обіймає провідні позиції у своєму сегменті на ринку України», – повідомляє директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова.
У планах LPP – відкрити ще близько 100 магазинів цього року, зазначає Івахів. «У 2025-му хочемо досягти рівня поточного року», – додає він. Одночасно з цим заплановані відкриття інших брендів групи. «Експансія буде в усіх», – каже Івахів. Але головна ставка – на Sinsay.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.