25 найкращих СЕО України 2025
Рішення, що вплинули на результати бізнесу. Скористалися можливістю та забрали приблизно 20 найкращих локацій конкурентів та не менш як 70% клієнтів конкурента, що вийшов з ринку. Це один із факторів зростання частки ринку з 16% у 2022 році до 25% у 2025-му.
Фокус на онлайн. Перевищили 30% частки e-commerce у структурі продажів. Онлайн зростаємо вдвічі швидше за ринок.
Останнє бізнес-досягнення. За результатами 2024 року подолали планку в $1 млрд виторгу.
Яку проблему розв’язуєте зараз. Ключова – нерівність правил гри й тіньовий ринок техніки. Друга проблема – людський капітал. Наш показник укомплектованості персоналом упав із 97–99% на початку року до 90–95% на початок жовтня. Це виклик для нас, особливо перед початком високого сезону.
Стратегічна ціль. Наступний великий крок – частка онлайн-продажів 50% за наступні три роки.
Цитата: «Працюємо з людьми і для людей».
25 найкращих СЕО 2020
У березні Comfy запустив послугу «Кредит на дивані». Оформити його можна не виходячи з дому, а товар доставлять у поштомати «Нової Пошти». Завдяки інноваціям Ігор Хижняк намагається відновити продажі, які просіли в період карантину.
«У хаосі можна знаходити можливості», – каже Хижняк. Під його керівництвом Comfy став лідером серед ритейлерів у сегменті електроніки: у 2019-му компанія отримала виторг 13,6 млрд грн. Найближчий конкурент, «Фокстрот», відстає на 500 млн грн.
Хижняк легко делегує повноваження. «Моя роль – диригента і натхненника. Я – «місток» між акціонерами та командою», – говорить він. Особиста мета Хижняка – відновити екосистему на власній ділянці під Дніпром. Він розводить рідкісних птахів та звірів і висадив для них 25000 дерев.
Цитата: «Ми працюємо заради результату, але процес – це наше життя. Він теж має бути цінним, цікавим і натхненним».