30 до 30 2021
У неї багатий досвід роботи у сфері дизайну, виняткове розуміння естетики та краси. Цілеспрямованість та постійне бажання вдосконалюватися роблять її успіх абсолютно заслуженим.
Маруся Коваль голова маркетингу ЦУМ
У лютому 2020 року Володимир Зеленський подарував Папі Римському Франциску різдвяний посуд для куті авторства українського бренда Gunia Project. Gunia (читається «Гуня») виробляє кераміку та модні аксесуари з мотивами з фольклору та наївного мистецтва. За останній рік виробництво, яке розвивають Гаврилюк та її партнерка Наталія Каменська, 38, зросло вдвічі. Над виробами працює 50 майстрів, відкрився магазин у Києві. Бренд вийшов на іноземні ринки та планує розширюватися.
Головне досягнення: Популяризація українського наївного мистецтва і ручних технік в Україні та за її межами.
Чого навчили батьки: «Я – третє покоління сім’ї архітекторів та звикла жити в оточенні нескінченного потоку ідей, будівництв та змін. Батьки навчили дивитися на всі боки».
Плани на 2022 рік: Видати книгу про українське наївне мистецтво. Збільшити кількість закордонних точок продажу з 7 до 20. Відновити в Україні виробництво виробів із порцеляни (всі фабрики закрилися). Вирости як менеджер завдяки курсу в kmbs. Навчитися ловити хвилю на серфінгу без підказок інструктора.