Моршинська

IDS Group (Михайло Фрідман, Герман Хан, Олексій Кузьмичов, Петро Авен, Інна Ґудавадзе, Ія Патаркацишвілі, Ліана Жмотова), мінеральна вода

Моршинська /Фото Моршинська
$45 млн

Профайл

Рік створення бренда
1879 — відкриття джерела, 2002 — початок розливу в ПЕТпляшки

Моршин — найменше з українських міст обласного значення. Можливо, саме родовище мінеральних вод дало йому змогу здобути такий статус. «Моршинська» перебуває на хвилі нових трендів. У 2020 році бренд запустив ініціативу «Зелена торба», що стимулює сортування та перероблення відходів, і відзвітував про благодійну допомогу лікарям Львівщини. У просуванні бренда беруть участь зірки світового масштабу: тенісистка Еліна Світоліна, борець (нині депутат парламенту) Жан Беленюк, фехтувальниця Ольга Харлан.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Львівське /Фото carlsbergukraine.com
Carlsberg
$140 млн
Оболонь /Фото facebook.com/ObolonUkraine
Олександр Слободян
$60 млн
Участь в рейтингах