Информация о «Чорноморка»

Ольга Копилова, HoReCa

«Чорноморка» /из личного архива
Виторг 2021 рік: 500 млн грн (оцінка Forbes)

Профайл

Город
Київ
Год основания
2013

За сім років Ольга Копилова побудувала в Україні відому мережу рибних ресторанів «Чорноморка» на понад 40 закладів. У 2022 році відкрили заклади в Молдові та Польщі. 

  • Колишня керівниця ресторану Ольга Копилова власною справою зайнялася майже випадково. Поставляти чорноморські морепродукти в київські заклади харчування її надихнув подарунок від однокласника з Криму – це був пакет із рибою. 
  • За 2019‑й у закладах Копилової побував 1 млн відвідувачів, які з’їли 400 т риби. 
  • У 2020 році компанія Копилової відвантажувала морепродукти приблизно у 200 супермаркетів і ресторанів, мала власний вилов риби в Одесі. 
  • За 2021 рік мережа закладів Копилової («Чорноморка», «Анчоусна» і «Оселедцева») в Україні зросла на 100%: під її управлінням було понад 40 ресторанів. 
  • Перший закордонний заклад «Чорноморки» з’явився за два місяці після російського вторгнення, в центрі курортного міста Констанца в Румунії. Румунська «Чорноморка» пропрацювала трохи більше ніж пів року. 
  • У грудні 2022 року у Варшаві запрацював перший заклад Czarnomorka. 
  • На 2022 рік середній чек у «Чорноморках» був €15–20. 
  • Новацією в закордонних «Чорноморках» стане самообслуговування, без офіціантів. Таким чином мережа працюватиме, зокрема, в Польщі, Литві та Німеччині, розповідала Копилова Forbes у 2022 році
  • На 2023 рік за межами України працює чотири заклади Копилової, в Польщі та Молдові. Це «Чорноморка» та заміський комплекс «Козине місто». 
  • У найближчих планах Копилової – ще чотири «Чорноморки» в Польщі, а також відкриття в Грузії. 
Материалы по теме
Рядом в рейтинге «Next250»
«Ципа» /tsypa.beer
Олександр Шаталов
27 млн грн*
«Чудова Марка»
Вадим Ченчик
247 млн грн*
Участие в рейтингах
Статьи по теме
Предыдущий слайд
Следующий слайд