Категорія Свій бізнес Дата 16 квітня «Повернути інвестиції не вдалося». Юлія Савостіна вклала 2,5 млн грн у магазини етнотоварів Etnika Home, але через два роки закриває проєкт. Що пішло не за планом?
Категорія Свій бізнес Дата 13 квітня Полтавський виробник напівфабрикатів Gusto одночасно формує власний роздріб та продає з полиць «Сільпо». Чи ефективна ця модель? Краш-тест від «Гудфуд вдома» та Grape
Популярне Категорія Інновації Дата 15 квітня «Не хотілося продавати за безцінь». Перше інтерв’ю засновників Uklon після угоди з «Київстаром»: про продаж компанії, торги за оцінку в $160 млн і проєкти після екзиту
Категорія BrandVoice Дата 12 квітня Власні торгові марки: ключ до лояльності клієнтів і прибутковості ритейлерів
Категорія Свій бізнес Дата 11 квітня В Україні – бум освітніх і медичних франшиз, Польща перенасичена. П’ять трендів, що допоможуть запустити франшизу бізнесу у 2025 році
Категорія Свій бізнес Дата 08 квітня «Доведеться реєструвати ФОП». Вже місяць податкова бачить оплати на особисті картки онлайн-торговців. Як працює нова система?
Категорія Партнерський матеріал Дата 08 квітня Wafe запустив грант для допомоги малому й середньому бізнесу. Як на нього податися
Категорія Свій бізнес Дата 05 квітня «Закрив бізнес, у який вклав $500 000». Ці шість підприємців зазнали великих факапів у бізнесі. Які уроки вони винесли?
Категорія Свій бізнес Дата 03 квітня «Неефективна бізнес-модель». Шестеро франчайзі Wesola Pani в Польщі обʼєдналися під новим брендом, позиція компанії – це порушення контракту. Чому виник конфлікт?
Категорія BrandVoice Дата 02 квітня ІТ-школа для дітей: досвід ветерана-підприємця в School of Modern Skills і поради для розвитку освітнього бізнесу
Категорія Свій бізнес Дата 01 квітня Від $1 млн інвестицій. Реабілітаційний центр Superhumans запускає франшизу. Forbes дізнався деталі, як вона працюватиме
Категорія Свій бізнес Дата 31 березня Кавовий бізнес від $3000. Гід Forbes франшизами кав’ярень: як обрати формат, бренд, локацію і на які інвестиції розраховувати?