Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:57 хвилин
Ринок франчайзингу в Україні на четвертому році повномасштабної війни на підйомі. У 2025-му найстрімкіше розвиваються франшизи освітніх і медичних закладів, а мережі громадського харчування переосмислюють співпрацю з партнерами. Які ще тренди визначатимуть український франчайзинг та які його перспективи за кордоном? Forbes розпитав засновницю консалтингової компанії Franchise Group Мирославу Козачук
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
Відкрити власну справу в Україні можна з інвестиціями від $3000 у кавʼярню самообслуговування чи пивний магазин за франшизою. Можливості для людей із заощадженнями до $50 000 – 80 брендів, під якими можна відкрити власний бізнес.
У 2025 році інвестори стали впевненіші порівняно з попередніми роками великої війни, деякі з них готові віддавати понад $100 000 лише за вступний внесок, розповідає засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук. «У франшизах шукають точку опори, коли у світі відбувається щось незрозуміле», – каже вона.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.