Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:57 хвилин
Ринок франчайзингу в Україні на четвертому році повномасштабної війни на підйомі. У 2025-му найстрімкіше розвиваються франшизи освітніх і медичних закладів, а мережі громадського харчування переосмислюють співпрацю з партнерами. Які ще тренди визначатимуть український франчайзинг та які його перспективи за кордоном? Forbes розпитав засновницю консалтингової компанії Franchise Group Мирославу Козачук
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Відкрити власну справу в Україні можна з інвестиціями від $3000 у кавʼярню самообслуговування чи пивний магазин за франшизою. Можливості для людей із заощадженнями до $50 000 – 80 брендів, під якими можна відкрити власний бізнес.
У 2025 році інвестори стали впевненіші порівняно з попередніми роками великої війни, деякі з них готові віддавати понад $100 000 лише за вступний внесок, розповідає засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук. «У франшизах шукають точку опори, коли у світі відбувається щось незрозуміле», – каже вона.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.