Інкубатор креативу. Холдинг !FEST побудував місто, де схрестив десятки різних бізнесів. Як це виглядає
Категорія
Компанії
Дата

Інкубатор креативу. Холдинг !FEST побудував місто, де схрестив десятки різних бізнесів. Як це виглядає

Холдинг !FEST

Холдинг !FEST управляє 128 ресторанами під 20 брендами і займається готельними, освітніми, логістичними, туристичними проєктами, девелопментом та організацією заходів. Практично всі бізнеси холдингу керуються з головного офісу на Старознесенській вулиці. Тут компанія побудувала креативне містечко !FESTREPUBLIC, яке створює альтернативу перенавантаженому центру Львова та стимулює обмін творчою енергією між проєктами холдингу. 

У новий офіс на Старознесенській вулиці у Львові !FEST переїхав у 2015 році, відновивши територію закинутого заводу пляшок «Галичскло». «Тут була абсолютна руїна», – згадує PR-директор !FEST Тарас Маселко. Більшість будівель на території відремонтували та облаштували. Ті, що не вдалось – завалили.

«Ми вільні, небайдужі, відкриті та хочемо змінювати себе, місто, країну і світ на краще. Головне правило команди !FEST – бути людиною», – розповідає Маселко про цінності холдингу. Простір !FESTrepublic функціонує відповідно до цих цінностей, стимулюючи креативні ідеї та взаємодію різних бізнесів. 

Простір називається !FESTrepublic, схожий на місто в мініатюрі. Наразі компанія не має чітко сформованого плану щодо його фінального вигляду. З-поміж інших розглядають варіанти відкрити найбільшу в місті ресторацію або запросити дружні бізнеси зайняти якісь із приміщень. Майбутні плани щодо простору змінюються у зв’язку з досвідом пандемії. «У 2019 році тут щовихідних відбувалися події. Івент-простори було заброньовано постійно. 2020 рік це вмить перекреслив», – говорить Маселко. 

Мета !FESTrepublic – розширення перенасиченої подіями, локаціями та людьми центральної частини Львова. Містечко має дати людям альтернативне місце для відпочинку.  

На території розташовано івент-простір, обладнаний акустичною системою. В компанії його називають «клуб». Цьогоріч відновили суміжне приміщення, в якому стояли доменні печі, де виплавляли скло. Простір відреставрували, укріпили стіни та перекриття. Тепер там проходять корпоративи, фестивалі та закриті вечірки.

Будівля, оформлена як поличка з книгами, – офіс та фірмова крамниця «Видавництва Старого Лева». Коли у видавництві виходить нове видання, оздоблення фасаду відповідно змінюють. Поруч із крамницею – дитячий садочок. «Коли на територію переїхало ВСЛ, ми побачили, що в працівників дуже багато маленьких дітей», – говорить Маселко. Група складається переважно з дітей співробітників книгарні та офісу !FEST.   

Попередній слайд
Наступний слайд

Коли пивоварня «Правда» !FEST почала зростати в об’ємах, вона переїхала з площі Ринок на територію простору. Зараз у закладах холдингу немає масового пива – потребу в крафтовому повністю закриває виробництво «Правда». Поруч розташована пекарня «Братванка», де випікають хліб для закладів та магазинів холдингу. На даху міститься город, де вирощують зелень, овочі та ягоди для закладів. 

Головний офіс !FEST розташований у колишньому адміністративному корпусі заводу. Його практично не довелось ремонтувати – інтерʼєр зробили в стилі лофт, провели комунікації, побудували перегородки та кімнати для нарад.

Попередній слайд
Наступний слайд

В головному офісі працює близько 200 людей. У ньому п’ять поверхів, що схожі між собою за плануванням та здебільшого є опенспейсами з переговорками та кухнями. На першому поверсі розташовано їдальню, кав’ярні та тренінговий центр. На другому – фінансовий департамент, на третьому – відділи, які займаються програмою лояльності, франшизами та IT-системами. Четвертий поверх зайняв арт-відділ. На п’ятому – кабінети співвласників: Юрія Назарука, Андрія Худо та Дмитра Герасимова. Поруч із ними – юристи та відділ аудиту. 

З робочого простору арт-відділу в кабінет Юрія Назарука веде пряма мотузкова драбина. Це потрібно для швидкого контакту з департаментом: з-поміж співзасновників комунікації, концепції та креатив – компетенція Назарука.  

Попередній слайд
Наступний слайд

Якщо якісь декорації потрібно робити вручну, дизайнери займаються цим просто в офісі. Долучитись до процесу може кожен. «У нас немає суворих обмежень функціоналу співробітника, – говорить Маселко. – Хочеш попрацювати над дизайном поло «Авіації Галичини»? Будь ласка, спробуй».

Тарас Маселко, PR-директор !FEST

Тарас Маселко, PR-директор !FEST

Попередній слайд
Наступний слайд

Офісний простір стимулює взаємодію співробітників поза роботою. Під час перерви команда може влаштувати змагання із стрибків у довжину або постояти на баланс-борді. У приміщенні є гамак та бінбеги, а робоче місце можна облаштовувати як захочеться – наприклад, у Маселка на столі стоїть акваріум із рибами.  

Екстер’єр будівель простору прикрашено балконами у вигляді гнізд. «Тут народжуються ідеї та проєкти, які розлітаються по світу», – розшифровує Маселко. Щоб створити відповідну асоціацію, по стінах та стелях офісу розташували декоративні гілки та яйця, а на фасадах намалювали птахів.

Попередній слайд
Наступний слайд

Щоб спростити логістику офісу, було створено систему «вулиць». Кожен відділ має адресу, вигадану за професійною ознакою. Наприклад, PR-відділ перебуває у «провулку Неясному», а юристи – у «провулку Піджаків». 

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Топ-100 приватних компаній | Кращі міста для бізнесу