Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:13 хвилин
У квітні 2025 року МХП запустить нову лінійку продуктів, повністю виготовлених з курятини «Наша Ряба». Серед них – ковбаса, сосиски та шинка. Спочатку продукція зʼявиться у 400–600 франчайзингових магазинах компанії, згодом – у національних мережах. Чи вистачить місця для нового гравця на ринку, де працюють десятки виробників?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
У портфелі МХП уже є два м’ясо-ковбасні бренди: «Бащинський» на 100 позицій та «Смачно-Однозначно» – 20 позицій. З квітня компанія Юрія Косюка випускатиме нову лінію під брендом «Наша Ряба» – виключно з курятини.
«Над запуском працювала команда з 10 людей упродовж шести місяців», – каже заступник голови правління МХП з маркетингу Олег Шмуляєв. Компанія шукала продукт, який дозволить відокремитись від конкурентів та «закрити болі» стосовно складу продукції, пояснює він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.