Керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул /пресслужба «Епіцентру»
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Перегони в онлайн. Як «Епіцентр» (не) конкурує з Rozetka, хоча має 25 млн відвідувачів на сайті. Інтерв’ю із CEO маркетплейсу Юлією Пінтескул

5 хв читання

Керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул Фото пресслужба «Епіцентру»

За останні два роки «Епіцентр» подвоїв товарообіг маркетплейсу. У 2023 році він перевищив 1,5 млрд грн. За трафіком компанія вийшла на друге місце серед онлайн-продавців після Rozetka.ua. Нова керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул розповіла Forbes про конкуренцію з Rozetka, відокремленість маркетплейса від материнської компанії та стратегічні плани одного з найактивніших онлайн-майданчиків в Україні.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Мережа «Епіцентр» зайнялась онлайн-торгівлею в 2016 році, відкривши інтернет-магазин 27.ua. З тих пір вона встигла змінити домен, запустити маркетплейс, гучно розірвати співробітництво з IT-розробником Hubber і увійшти до трійки лідерів українського e-commerce.

За цей час у розвиток маркетплейсу «Епіцентр» інвестував близько 2 млрд грн, розповідає нова керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул. У групі «Епіцентр» вона працює вже 12 років, тож знає зсередини всі нюанси бізнесу.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд