За останні два роки «Епіцентр» подвоїв товарообіг маркетплейсу. У 2023 році він перевищив 1,5 млрд грн. За трафіком компанія вийшла на друге місце серед онлайн-продавців після Rozetka.ua. Нова керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул розповіла Forbes про конкуренцію з Rozetka, відокремленість маркетплейса від материнської компанії та стратегічні плани одного з найактивніших онлайн-майданчиків в Україні.
⚡️ Залишився 1 день! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Мережа «Епіцентр» зайнялась онлайн-торгівлею в 2016 році, відкривши інтернет-магазин 27.ua. З тих пір вона встигла змінити домен, запустити маркетплейс, гучно розірвати співробітництво з IT-розробником Hubber і увійшти до трійки лідерів українського e-commerce.
За цей час у розвиток маркетплейсу «Епіцентр» інвестував близько 2 млрд грн, розповідає нова керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул. У групі «Епіцентр» вона працює вже 12 років, тож знає зсередини всі нюанси бізнесу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.