Керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул /пресслужба «Епіцентру»
Категорія
Компанії
Дата

Перегони в онлайн. Як «Епіцентр» (не) конкурує з Rozetka, хоча має 25 млн відвідувачів на сайті. Інтерв’ю із CEO маркетплейсу Юлією Пінтескул

Керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул Фото пресслужба «Епіцентру»

За останні два роки «Епіцентр» подвоїв товарообіг маркетплейсу. У 2023 році він перевищив 1,5 млрд грн. За трафіком компанія вийшла на друге місце серед онлайн-продавців після Rozetka.ua. Нова керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул розповіла Forbes про конкуренцію з Rozetka, відокремленість маркетплейса від материнської компанії та стратегічні плани одного з найактивніших онлайн-майданчиків в Україні.

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Мережа «Епіцентр» зайнялась онлайн-торгівлею в 2016 році, відкривши інтернет-магазин 27.ua. З тих пір вона встигла змінити домен, запустити маркетплейс, гучно розірвати співробітництво з IT-розробником Hubber і увійшти до трійки лідерів українського e-commerce.

За цей час у розвиток маркетплейсу «Епіцентр» інвестував близько 2 млрд грн, розповідає нова керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул. У групі «Епіцентр» вона працює вже 12 років, тож знає зсередини всі нюанси бізнесу.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні