Ринок радіореклами 2024-го вперше перевищив 1 млрд грн, свідчать дані ВРК. У Tavr Media майже 50% ринку – її радіостанції щомісяця охоплюють понад 10 млн слухачів. Серед них – «Хіт FM», Radio Roks, Kiss FM, «Наше радіо», Radio Jazz і «Радіо Байрактар». Як вони утримують аудиторію?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Щотижня радіо слухають понад 50% українців, а CPM на 25–40 грн нижча, ніж на телебаченні чи в диджиталі, за даними Nielsen і BigMedia. За прогнозом Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), ринок радіореклами 2025-го зросте на 15% завдяки локальним бізнесам і FMCG.
Радіо виграє через свою економічність, каже комерційний директор Володимир Педорич, 47, який веде цей напрям у Tavr Media з 2020-го.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.