Інвесторка Айлін Лі у незвичний спосіб провела тестування стартапу освіти для літніх людей GetSetup: вона попросила свою 80-річну маму відвідати віртуальне заняття на сайті компанії. Не пройшло і дня, як мама Лі була в захваті від спортивного курсу, курсу вивчення мандаринської і курсу приготування індійських страв. Вона завела нових друзів, серед яких учитель кулінарних курсів, який живе в Індії, і «однокурсниця», яка займалася онлайн зі свого ліжка в лікарні. «Моя мама називає сайт GSU, наче це університет», – розповідає Лі.
GetSetup – це хаб для літніх людей, де вони можуть знайти сотні онлайн-курсів, за допомогою яких вони можуть підтримувати фізичну форму, опанувати нові навички або зайнятися цікавим хобі. Вдалий час (сайт почав роботу за місяць до початку локдауну в США) і швидке поширення інформації про сайт на Facebook, якому старше покоління все ще надає перевагу, допомогли стартапу освітніх технологій залучити 4 мільйона користувачів, 80% з яких це жінки за 60.
Стартап і сам перетворюється на соціальну мережу, в якій літні люди можуть брати уроки з друзями чи подружитися з незнайомцями на спільних заняттях. «Ми зрозуміли, що нашим батькам не було де зависнути онлайн, – каже Ніл Дсоуза, співзасновник і гендиректор хабу. – Тепер є американці, які прокидаються посеред ночі, щоб відвідати онлайн-заняття людини, яка вчить їх йоги на пляжі Бондай-Біч в Австралії».
GetSetup, що розташований у Мідвейлі, Юта, зібрав $10 млн нових інвестицій через угоди SAFE під час останнього раунду, який очолили Lee’s Cowboy Ventures і LightShed Ventures. Минулого жовтня відбувся посівний раунд інвестицій, який очолила фірма інвестицій у освітех Rethink Education, а фірма співзасновника Yahoo Джері Янга AME Cloud Ventures взяла в ньому участь; тоді компанія зібрала $11 млн.
Тепер GetSetup оголошує про партнерську угоду з фірмою Tivity Health, яка займається охороною здоровʼя. Угода надасть безкоштовний доступ до GetSetup 18 мільйонам американців, які мають один із 70 видів полісів страхування програми Medicare.
Це партнерство, пояснює Дсоуза, може дати поштовх компанії, яка після 18 місяців роботи має $6 млн річного регулярного виторгу. У порівнянні з іншими технологічними компаніями, у GetSetup інша клієнтська й користувацька бази.
У той час як її інструменти призначені безпосередньо для користувачів і орієнтовані на старшу групу населення, велику частину своїх заробітків компанія отримує від продажів бізнесу, особливо компаніям медичного страхування.
Такі компанії платять GetSetup близько $15 на місяць за кожного активного користувача, розповідає далі Дсоуза, і дають можливість своїм клієнтам віком за 65 років безкоштовно відвідувати онлайн-заняття. Абонплата збільшується залежно від кількості занять, які людина відвідує. Наразі користувацька база відвідує в середньому понад сім занять на місяць.
«Коли ви досягаєте віку 65 років, то медичні страховики, як приватні, так і державні, хочуть зменшити витрати на догляд і лікування, а тому їм вигідно, щоб ви пішли у спортзал і залишалися активними», – каже Дсоуза. Окрім занять, що присвячені дозвіллю і опануванню нових знань, GetSetup пропонує курси кардіозанять і здорового харчування.
А можливість спілкування, додає Дсоуза, сприяє хорошому ментальному здоровʼю і загальному благополуччю. Останнє особливо важливо в час, коли більша вразливість саме цієї категорії громадян до COVID-19 змусила багатьох літніх людей залишатися вдома.
Залежно від того, скільки з 18 мільйонів літніх людей скористаються послугами стартапу через угоду з Tivity Health, виторг може зрости до $150 млн, повідомив Дсоуза. Звісно, це оптимістичні прогнози, але GetSetup не покладається на цю угоду як на єдине джерело виторгу.
Компанія також підписала угоди із закладами для літніх людей і програмами охорони здоровʼя кількох штатів США, серед яких програма Medicaid штату Мічиган і Нью-Йоркський департамент старіння, та деяких країн.
Індивідуальні користувачі можуть скористатися обмеженою безкоштовною версією GetSetup або заплатити абонплату (наразі $20 на місяць), щоб отримати доступ до всіх курсів і можливостей. Близько 10% користувачів обирає платну підписку, а більше половини користувачів живе за межами США, розповідає Дсоуза.
А тим часом страхові компанії готові витрачати гроші на такі послуги, як GetSetup, бо вони потенційно можуть знизити витрати страховиків. За розрахунками дослідження Американської асоціації пенсіонерів, соціальна ізоляція призводить до $6,7 млрд додаткових витрат програми Medicare на рік. Ці витрати можуть ще зрости, адже, за підрахунками ООН, до 2050-го 16% населення світу буде у віці 65 і старше, у 2019-му цей показник становив 9%.
«Не все можна вирішити за допомогою пігулки; багато залежить від активності й відчуття зайнятості, – впевнена Лі. – Думаю, що GetSetup перетвориться на компанію сфери охорони здоровʼя».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.