Малий бізнес не кидається у вир технологій, а ставиться до ШІ прагматично. Попри гучні заяви про революцію, підприємці використовують його здебільшого там, де він уже вбудований у звичні програми, або ж як швидший спосіб пошуку. Forbes USA дослідив, як ШІ допомагає малому бізнесу зекономити кілька хвилин чи годину на день, але не змінює сутність їхньої роботи.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Трохи понад рік тому Торговельна палата США заявила про початок революції штучного інтелекту. Дослідження її інноваційного центру Technology Engagement Center показало, що 98% малих підприємств уже використовують штучний інтелект.
«Малі бізнеси, що комплексно інтегрують ШІ та інші передові технології, демонструють значно вищі темпи росту, конкурентоспроможність та досягнення успіху», – каже старший віцепрезидент Палати Джордан Креншо. ШІ дозволяє малим компаніям «грати вище своєї ваги», — додає він.
Якби все це справдилося, ми б уже бачили зовсім іншу картину малого бізнесу. Але самі підприємці говорять інакше. Розмови з трьома власниками бізнесів показують значно скромнішу реальність: вони користуються ШІ, але переважно тоді, коли він «вбудований» у звичні програми. А безпосередньо звертаються до технології здебільшого як до швидшого способу пошуку інформації в інтернеті.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.