Оскар Пʼєр, CEO Glovo /надано пресслужбою
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Глобальна Glovo вперше отримала прибуток і планує поборотися за рекламні мегабюджети. Які перспективи є в Україні? Інтервʼю із CEO компанії Оскаром Пʼєром

7 хв читання

Іспанський сервіс доставки Glovo уперше з 2014-го став прибутковим Фото надано пресслужбою

Щороку 25 млн людей в усьому світі роблять принаймні одне замовлення у застосунку Glovo, каже CEO компанії Оскар Пʼєр. Які виклики стоять перед компанією, яка щойно здолала бар’єр прибутковості? Чому український ринок доставки досі вважається молодим і як доставка з ресторанів в Україні може зрости вдесятеро? Інтерв’ю

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Іспанський сервіс доставки Glovo уперше з 2014-го став прибутковим, каже Forbes CEO компанії Оскар Пʼєр, 31. «Останні кілька місяців ми стабільно перетинаємо межу беззбитковості», – зазначає він. У німецькій групі компаній Delivery Hero, яка придбала Glovo влітку 2022-го, сервіс зростає найшвидше й генерує 10% усього виторгу, додає П’єр. 

В Україні Glovo запустився у жовтні 2018-го. З того часу на ринку з’явилися й зникли американський Uber Eats і місцевий Rocket, а сам Glovo наростив свою частку ринку до 80%. «Менше ніж 3% українців щомісяця користується доставкою, – каже П’єр. – Ми зростаємо двозначними цифрами у всіх країнах. І все ще є куди рости».   

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні