Щороку 25 млн людей в усьому світі роблять принаймні одне замовлення у застосунку Glovo, каже CEO компанії Оскар Пʼєр. Які виклики стоять перед компанією, яка щойно здолала бар’єр прибутковості? Чому український ринок доставки досі вважається молодим і як доставка з ресторанів в Україні може зрости вдесятеро? Інтерв’ю
Іспанський сервіс доставки Glovo уперше з 2014-го став прибутковим, каже Forbes CEO компанії Оскар Пʼєр, 31. «Останні кілька місяців ми стабільно перетинаємо межу беззбитковості», – зазначає він. У німецькій групі компаній Delivery Hero, яка придбала Glovo влітку 2022-го, сервіс зростає найшвидше й генерує 10% усього виторгу, додає П’єр.
В Україні Glovo запустився у жовтні 2018-го. З того часу на ринку з’явилися й зникли американський Uber Eats і місцевий Rocket, а сам Glovo наростив свою частку ринку до 80%. «Менше ніж 3% українців щомісяця користується доставкою, – каже П’єр. – Ми зростаємо двозначними цифрами у всіх країнах. І все ще є куди рости».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.