CEO українського офісу Glovo Марина Павлюк /надано пресслужбою
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Частка Glovo на ринку – понад 80%». Про €100 млн інвестицій в Україну, незалежність від McDonaldʼs та нову послугу для ресторанів. Інтерв’ю CEO українського офісу Glovo Марини Павлюк

5 хв читання

Іспанська Glovo завжди була в лідерській позиції на українському ринку, каже CEO місцевого офісу Марина Павлюк Фото надано пресслужбою

Які плани має іспанська Glovo на українському ринку, після того як захопила частку в доставці у 80%, та навіщо компанія вирішила поділитися з ресторанами своєю базою курʼєрів? Forbes поспілкувався з СEO офісу Glovo в Україні Мариною Павлюк

За п’ять років роботи в Україні сервіс доставки Glovo зайняв понад 80% місцевого ринку та інвестував в нього понад €100 млн, каже CEO українського офісу Марина Павлюк. До повномасштабного вторгнення частка ринку компанії не опускалася нижче 55%, додає вона. 

План на 2024-й – збільшити кількість користувачів та замовлень. Один зі способів – послуга On-Demand, яка дає змогу закладам без власної доставки використовувати кур’єрів Glovo, сплачуючи за кілометраж. «Ресторани зможуть збудувати власний канал лояльності», – каже Павлюк і додає, що On-Demand займе 10% бізнесу компанії в Україні. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд