Які плани має іспанська Glovo на українському ринку, після того як захопила частку в доставці у 80%, та навіщо компанія вирішила поділитися з ресторанами своєю базою курʼєрів? Forbes поспілкувався з СEO офісу Glovo в Україні Мариною Павлюк
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
За п’ять років роботи в Україні сервіс доставки Glovo зайняв понад 80% місцевого ринку та інвестував в нього понад €100 млн, каже CEO українського офісу Марина Павлюк. До повномасштабного вторгнення частка ринку компанії не опускалася нижче 55%, додає вона.
План на 2024-й – збільшити кількість користувачів та замовлень. Один зі способів – послуга On-Demand, яка дає змогу закладам без власної доставки використовувати кур’єрів Glovo, сплачуючи за кілометраж. «Ресторани зможуть збудувати власний канал лояльності», – каже Павлюк і додає, що On-Demand займе 10% бізнесу компанії в Україні.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.