Категорія
Інновації
Дата

Підглядаючи за співробітниками, бізнес побачив: на «віддаленці» не лінуються, а перегинають із роботою

1 хв читання

В умовах невизначеності бізнес захотів контролю. Реєстрації в Yaware підскочили: у карантин їх на 50% більше, ніж зазвичай. Правда, 87% ліцензій спочатку оформлюють на місяць. Відповідаючи на збільшений попит, розробники Yaware випустили мобільний додаток. Тепер перевіряти продуктивність ще простіше.

Але, схоже, змушувати потрібно не працювати, а відпочивати. Це в Yaware зрозуміли на власному досвіді: у карантин їхня команда працює на чверть старанніше. До переходу на віддалену роботу кожен з орієнтовно 20 співробітників у середньому набирав майже вісім годин «продуктивного часу» на день, після – понад 10. Пояснення на поверхні. «Деякі співробітники надсилають звіти за день о восьмій – десятій годині вечора, в офісі робочий час закінчувався не пізніше ніж о сьомій», – пишуть у блозі компанії. У клієнтів Yaware продуктивність теж зросла на 10–30%, демонструє агрегована статистика сервісу.

Yawarе використовують більше ніж 1900 компаній у 27 країнах світу. Трекер записує програми та сайти, які використовує співробітник, і ділить їх за категоріями: продуктивно, непродуктивно, нейтрально. Підсумкові звіти показують керівництву, за що видається зарплата: скролінг Facebook або робочі завдання. Yaware обійдеться від 100 грн на місяць за під’єднаного співробітника. Це дешевше за західних конкурентів: естонський Toggl коштує від $9, американський TimeDoctor – від $7.

«Факт встановлення цієї програми як мінімум дисциплінує самого співробітника», – пише про свій досвід використання Yaware засновник IT‑компанії Envybox Олексій Молчанов. Традиційно проти такого нагляду у великому аутсорсі. «Вимірювати ефективність за допомогою таких додатків у сервісному бізнесі досить складно, вони не охоплюють усієї багатогранності робіт», – пояснює керівний директор «Luxoft Україна» Віталій Кармазинський. В офшорному програмуванні головне – командні результати і методології на кшталт Agile, впевнений він.

У березні – квітні найбільше ліцензій – приблизно чверть – у Yaware купили саме айтішники. Далі йшли сфери виробництва, доставки й маркетингу. «Довіряй, але перевіряй»,– улюблена приказка багатьох роботодавців.

 Опубліковано у другому номері журналу Forbes (липень-серпень 2020)

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд