Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Велике QR-об’єднання. monobank та сервіс ChoiceQR домовились про партнерство на ринку IT-рішень для ресторанів. Навіщо це вчорашнім конкурентам

4 хв читання

ChoiceQR для ресторанів, моно /колаж Анастасія Решетнік

До сервісу ChoiceQR підключено 18 000 закладів в Україні, Польщі, Чехії та Естонії. Фото колаж Анастасія Решетнік

Український сервіс автоматизації ресторанів ChoiceQR за пів року 2024-го втратив близько 500 клієнтів, більшість – через закриття ресторанів. Тепер він укладає співпрацю з ексконкурентом – QR-сервіс для ресторанів Expirenza, який належить monobank, аби утримати позиції на ринку. У чому суть партнерства?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Сервіс автоматизації ресторанів ChoiceQR та monobank, який володіє QR-сервісом для ресторанів Expirenza, уклали партнерство. Відтепер ресторани, які підключені до ChoiceQR, зможуть скористатися еквайрингом від mono під час оплати замовлень на доставку та самовивіз, повідомив Forbes співзасновник Володимир Оляніцький. 

Раніше заклади, що користувалися ChoiceQR, обирали між еквайрингом ПриватБанку або Fondy, але з кінця квітня останній сервіс заблокований через рішення Нацбанку, розповідає Оляніцький. Також це дасть змогу користувачам не відкривати рахунки в декількох банках, якщо вони вже користуються monobank, додає він.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд