Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Золотий стандарт» ціноутворення. Олександр Галкін радіє, що відмовився продавати свій сервіс для ритейлу Competera за $46 млн у 2019-му. Як його стартап планує підкорювати США у часи ШІ-буму

7 хв читання

Competera Олександр Галкін /Анна Ліпєєва, для Forbes Ukraine

Співзасновник Competera Олександр Галкін шкодує, що довго зволікав з експансією у США. Тепер він швидко надолужує втрачені можливості Фото Анна Ліпєєва, для Forbes Ukraine

Засновники стартапу Competera 10 років будують аналітичний сервіс на штучному інтелекті для ритейлу. Перші вісім років новаторська технологія радше шкодила бізнесу. Проте він зумів дожити до зіркового часу ШІ. Які уроки довелося для цього засвоїти?

Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.

У жовтні 2019 року Competera пропонували купити з оцінкою у $46 млн, згадує CEO та співзасновник Олександр Галкін, 39. Компанія, яка робить сервіс автоматичного моніторингу цін, тоді мала лише трьох пілотних українських клієнтів – мережі «Фокстрот», Intertop, «Космо» – й приблизно $1 млн виторгу на рік.

Від синиці в руках відмовив перший і найвідданіший інвестор – фонд SMRK Олександра Косована, що сумарно вклав у проєкт $4 млн. «Вони переконали, що в майбутньому бізнес може коштувати набагато дорожче», – каже Галкін. Знав би підприємець, скільки криз попереду…

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд