30 найбільших продавців в уанеті
Intertop – один із піонерів омніканальної моделі продажів, коли споживач може зробити покупку на сайті та забрати товар або в магазині, або скористатися доставкою. У 2020 році ритейлер також одним із перших у галузі запустив маркетплейс, за допомогою якого почав продавати товари не лише звичної категорії fashion, а й beauty, білизну та одяг для дому. Частка е-commerce у продажах Intertop – 20%, розповіла Forbes маркетинг-директорка Intertop Марія Самплавська.
На початку повномасштабної війни кількість мерчантів на маркетплейсі скоротилася, каже Самплавська. Проте у 2023 році їхня кількість зросла більш ніж у 2,2 раза, а кількість артикулів в асортименті на маркетплейсі збільшилася на 70%.
Наразі у диджиталі компанія сфокусована на розвитку мобільного застосунку, розповідає Самплавська. Наприклад, мотивує клієнтів використовувати додаток і в офлайн-магазинах. Нині половина онлайн-продажів Intertop відбувається через мобільний застосунок.
Станом на 31.12.2023 трафік складав понад 50 млн відвідувань.
Intertop скористався паузою в роботі в Україні іноземних конкурентів. Виторг компанії за перше півріччя 2023‐го сягнув 2,1 млрд грн, це дві третини від результату за минулий рік. Мережа зменшилась з довоєнних 173 магазинів до 149. Штат скоротили на 350 людей. «Попит на модні товари поступово повертається», – говорить Сергій Бадрітдінов, 56.