Телевізійні формати Starlight Media – «єПитання» і «МастерШеф» – підтримують ветеранів. /Starlight Media
Категорія
Лідерство
Дата

«Ми маємо долучатися особисто». 5 порад СЕО медіагрупи Starlight Media Олександра Богуцького з побудови компанії, дружньої до ветеранів і ветеранок

4 хв читання

Телевізійні формати Starlight Media – як-от «єПитання» і «МастерШеф» – стали офлайн-подіями для емоційної підтримки поранених бійців, які проходять лікування в центрах Recovery. Фото Starlight Media

Starlight Media увійшла у перший список найкращих роботодавців для ветеранів і ветеранок від Forbes Ukraine. Почавши роботу над програмою адаптації взимку 2022-го, команда компанції вже впровадила низку практик та інструментів. Наприклад, особливу увагу у Starlight Media звертають на сімʼї захисників – і зокрема на тих, хто втратив на війні рідну людину. До дня ветеранів в Україні СЕО компанії Олександр Богуцький ділиться пʼятьма власними інсайтами, що можуть бути корисними іншим лідерам і лідеркам українського бізнесу

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком

Богдан Василько працював у нашій медіагрупі більше 6 років. Ранок 24 лютого він зустрів на робочому місці. В той день він обійшов 12 військкоматів столиці, допоки один з них таки взяв його до лав Сил Оборони. Він не мав військового досвіду, але мав сміливість і мотивацію, які того дня з інженера зі світлових приладів зробили його воїном світла. 

Декілька тижнів тому, під час короткострокової ротації, Богдан долучився до зустрічі нашої команди провідних менеджерів і менеджерок групи. Ми слухали його розповідь про службу, бачення ролі цивільних у час війни, комунікацію. Я думав – можливо, нам теж знадобиться 12 спроб, але ми всі маємо пройти свій шлях трансформації – від лідера команд до лідера культур, дружніх до ветеранів і ветеранок. 

Інженер по світловим приладам Starlight Media Богдан Василько служить у ЗСУ.

Богдан Василько працював у Starlight Media більше 6 років. Нині він служить у Силах Оборони України.

Ніхто не знає, як пройти цей шлях, жодного разу не оступившись. Але відкритість наших корпоративних досвідів, обмін практиками та помилками можуть значно скоротити шлях, який має пройти український бізнес. А головне – зробити шлях повернення ветеранів на робочі місця та в цивільне життя значно комфортнішим.

Пишу цей текст із надією, що мої особисті та наші командні відкриття допоможуть іншим українським компаніям. І нагадають лідерам і лідеркам українських бізнесів: поза мистецтвом якісного делегування, до формування дружньої до ветеранів культури та рішень долучатися ми маємо особисто. 

Думайте про потенціал усього бізнесу

Кожна компанія має ланцюги постачання і партнерів, а отже й шанс підтримати ветеранські бізнеси. Кожна має продукти чи надає сервіси. Вони потребують переоцінки з нового ракурсу – чи є в них потенціал для підтримки ветеранів та ветеранок? Ця вправа дала нам місійну відповідь – враховуючи наш медіаресурс, ми працюватимемо для формування не тільки корпоративної, а й національної культури, дружньої до ветеранів і ветеранок. 

«Ми маємо долучатися особисто». 5 порад СЕО медіагрупи Starlight Media Олександра Богуцького з побудови компанії, дружньої до ветеранів і ветеранок /Фото 1

Телевізійні формати «єПитання» і «МастерШеф» стали офлайн-подіями для емоційної підтримки поранених бійців

«Ми маємо долучатися особисто». 5 порад СЕО медіагрупи Starlight Media Олександра Богуцького з побудови компанії, дружньої до ветеранів і ветеранок /Фото 2

Телевізійні формати «єПитання» і «МастерШеф» стали офлайн-подіями для емоційної підтримки поранених бійців

Попередній слайд
Наступний слайд

Останні місяці наші телевізійні формати («єПитання», «МастерШеф») стали офлайн-подіями для емоційної підтримки поранених бійців, що проходять лікування в центрах Recovery. І там вони працюють не гірше, ніж в ефірі. Щоразу ми щиро радіємо, коли бачимо реакцію захисників і чуємо про позитивний вплив цих заходів на реабілітацію. 

Залучайте різні відділи до проєктів підтримки ветеранів і ветеранок

Це допоможе не лише швидшому розвитку корпоративної культури, а й створенню нових ідей для вашого бізнесу. За оцінками Мінвету, група ветеранів, їхніх сімей та сімей загиблих складатиме 4-5 мільйонів осіб. Поза залежністю від індустрії, в якій ви працюєте – серед ваших клієнтів будуть представники групи. Базове правило маркетингу – розуміти вашу аудиторію та її запит. Краща формула, за моїм переконанням – представленість ветеранів у складі ваших команд плюс досвід залучення цих команд до соціальних проєктів, пов’язаних із підтримкою ветеранів. 

Демонструйте своїм командам пріоритетність та цінність теми 

Навіть якщо у ваші лави поки не повернулися захисники та захисниці, комунікації про ваших на службі й підготовка до їхнього повернення мають допомагати збереженню зв’язку і залучати команду до створення ветеранських програм. Я пишу щотижневі звернення до команди. Наші перемоги в ефірі та відзнаки наших співробітників на службі в них часто стоять в одному ряду. 

Сім’ї захисників і ветеранів мають бути в фокусі вашої уваги

Шлях дружин, які чекають на повернення чоловіків з фронту, які знаходяться поруч з ними після поранень і які втратили коханих – окремий, складний і часто невидимий в нашому суспільстві досвід. Кожна компанія легко назве цифру своїх мобілізованих і ніколи не забуде імена загиблих захисників. Коли ж йде мова про родини воїнів, завдання стає складнішим. Їхній досвід має отримати гідну увагу в наших корпоративних зусиллях через додаткові сервіси психологічної підтримки, формати спільнот взаємопідтримки, додаткові можливості та розуміння. 

Нічого про ветеранів без ветеранів

Розмови з нашими людьми, поки вони у війську і одразу після демобілізації, стимулюють нас змінювати, коригувати, додавати нові послуги в нашу програму. Їхній досвід та потреби – головний орієнтир. 

Віжуал ветеранської програми Starlight Media

Віжуал ветеранської програми Starlight Media, створений захисницею на псевдо Аляска. До вторгнення вона була редакторкою програми «Антизомбі»

Інше корисне джерело кращого розуміння – співпраця з ветеранськими організаціями та їхні дослідження. Поки я пишу цей текст, на моєму столі лежать дослідження «Шлях від поранення до повернення» і «Шлях ветеранів та ветеранок» від Veteran Hub і Принципу. Рекомендую до прочитання.

Сьогодні ми відзначаємо важливу дату. День захисників та захисниць, ветеранів і ветеранок. Цей день не має переймати на себе дух радянських й ворожих традицій святкування «захисників вітчизни». Він не про пусті подарунки. Культура поваги до ветеранів та ветеранок – це культура дії. Краще, що може зробити бізнес у цей день – взяти на себе системні зобов’язання з підтримки ветеранів і ветеранок, що реалізовуватимуться щодня. 

Матеріали по темі
Контриб'ютори співпрацюють із Forbes на позаштатній основі. Їхні тексти відображають особисту точку зору. У вас інша думка? Пишіть нашій редакторці Тетяні Павлушенко – [email protected]

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд