Рівень втоми в українців зростає. Один із наслідків – «вигорання 2.0»: команди працюють повільніше, їм складніше концентруватись і якісно виконувати завдання. Бізнеси винаходять інструменти, аби протистояти цьому. Ідея Metinvest Digital – IT-компанії із близько 900 співробітниками – «День тиші», доба без нарад і дзвінків. Перші результати – краща сфокусованість, більша продуктивність та час на стратегічні задачі.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Щодня HR-директорка Metinvest Digital Наталія Лукаш бере участь щонайменше у пʼяти зустрічах. Поза ними – ще декілька дзвінків. «До 100% мого робочого часу йде на спілкування», – каже топменеджерка.
14 лютого кількість комунікацій різко зменшилась: Лукаш провела одну нараду і декілька колів. Того дня зустрічі та дзвінки – за винятком форс-мажорних – у компанії були заборонені: тривав пілот нової ініціативи «День тиші».
37% українців відчувають втому та вигорання, свідчить соціологічне дослідження Pace Panel від Publicis Groupe Ukraine та Factum Group Ukraine. У світі цей показник сягає 18%, стверджують автори дослідження. «Через велике психоемоційне навантаження люди сповільнюються, – каже Лукаш. – Їм складно виконувати роботу так швидко і якісно, як до вторгнення».
«День тиші» – рішення проблеми виснаження у Metinvest Digital. За правилами, у цей день команді не можна призначати зустрічі чи проводити дзвінки. Практика допомагає ефективніше працювати, краще зосереджуватись і фокусуватись на стратегічних задачах, каже Лукаш. «У рутині, стрибаючи з зустрічі на зустріч, немає часу подумати хоча б на пару кроків уперед», – пояснює вона. Ще одна перевага «Дня тиші» – завдяки ньому команда може відчути турботу з боку лідерів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.