Категорія
Життя
Дата

Етнобум. Десятки тисяч проданих вишиванок та мільйонні виторги. Як змінився попит на вишиті сорочки за два роки великої війни

вишиванки /фото Svarga

За два роки у бренда вишиванок Svarga двозначний показник зростання виторгу. Щомісяця бренд продає 4500–5000 виробів. Фото фото Svarga

До Дня вишиванки Forbes запитав десять українських брендів етнічного одягу про те, як змінився попит на вишиті сорочки з 2022 року. Відповіли пʼять. В опитаних виробників продажі зросли щонайменше удвічі. Скільки сорочок купили у Etnodim, Svarga, Gaptuvalnya та інших за два роки?

У 2023 році вишивальні машини українського бренда Svarga зробили понад 25 млрд стібків і вишили близько 50 000 сорочок, відзвітувала компанія в Instagram. За рік продажі зросли приблизно на 20%, розповідає засновниця Svarga Наталія Яриш. «У 2024-му хочемо збільшити виробництво ще на 20%», – каже вона.

Протягом 2022-го у виробника вишиванок Etnodim попит в Україні збільшився вдвічі, за кордоном – у 4 рази, каже засновник бренду Андрій Черуха. «Середній чек зріс на 30–40% з початком війни», – розповідав Черуха.

У першій половині 2022 року найпопулярнішим комерційним інтернет-запитом у категорії «одяг» була вишиванка, засвідчила статистика Google. «Ситуація була стресова, але українці хотіли ідентифікуватися», – каже Яриш. Її бренд відновив роботу за два тижні після повномасштабного вторгнення.

Скільки вишиванок продали українські виробники за два роки великої війни та як змінився попит на етнічний одяг?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні