До Дня вишиванки Forbes запитав десять українських брендів етнічного одягу про те, як змінився попит на вишиті сорочки з 2022 року. Відповіли пʼять. В опитаних виробників продажі зросли щонайменше удвічі. Скільки сорочок купили у Etnodim, Svarga, Gaptuvalnya та інших за два роки?
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Оформлюйте передзамовлення та будьте першими, хто отримає два журнали за ціною одного!
У 2023 році вишивальні машини українського бренда Svarga зробили понад 25 млрд стібків і вишили близько 50 000 сорочок, відзвітувала компанія в Instagram. За рік продажі зросли приблизно на 20%, розповідає засновниця Svarga Наталія Яриш. «У 2024-му хочемо збільшити виробництво ще на 20%», – каже вона.
Протягом 2022-го у виробника вишиванок Etnodim попит в Україні збільшився вдвічі, за кордоном – у 4 рази, каже засновник бренду Андрій Черуха. «Середній чек зріс на 30–40% з початком війни», – розповідав Черуха.
У першій половині 2022 року найпопулярнішим комерційним інтернет-запитом у категорії «одяг» була вишиванка, засвідчила статистика Google. «Ситуація була стресова, але українці хотіли ідентифікуватися», – каже Яриш. Її бренд відновив роботу за два тижні після повномасштабного вторгнення.
Скільки вишиванок продали українські виробники за два роки великої війни та як змінився попит на етнічний одяг?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.