Категорія
Життя
Дата

Одягти Бейонсе. Сукню FROLOV створили в Києві під час ракетних обстрілів та блекаутів. Як зіркова клієнтка вплине на майбутнє українського бренда

6 хв читання

Бейонсе виступила на відкритті нового готелю в Дубаї 21 січня. Один із образів, у якому співачка зʼявилася на сцені, було створено Іваном Фроловим. Як Бейонсе обрала український бренд FROLOV та які переваги для нього це може мати?

Оркестр скрипалів із золотими прикрасами у волоссі, зала, повна диму та крапель води, феєрверки, гігантське сонце на заднику й золотий мікрофон – перше за чотири роки шоу Бейонсе відбулося на штучному острові Пальма Джумейра в ОАЕ. Привід – відкриття готелю Atlantis The Royal, місця в залі – лише за запрошеннями. 

Під наглядом стиліста KJ Moody Бейонсе змінювала образи тричі за виступ. Перший – лимонна сукня від бренда Atelier Zuhra, другий – червоний комбінезон із корсетом від ліванця Ніколаса Джебрана. Третій лук, в якому артистка закінчила шоу, створив український дизайнер Іван Фролов, 29.

Що треба знати про FROLOV?

Що треба знати про FROLOV?

Іван Фролов заснував бренд у 2015 році в Києві. Він став наймолодшим українським дизайнером, який взяв участь у Ukrainian Fashion Week. Естетику лейблу дизайнер описує як «інтелектуальна провокація». У його лінійці – сумки, стилізовані під бра, корсети, напівпрозорі сукні та моделі з глибокими вирізами. Дизайнер часто використовує ручну вишивку та інкрустацію кристалами й бісером.

Фролов відомий яскравими шоу в незвичних локаціях. Зокрема покази відбувались у 155-й школі на Львівській площі та в готелі «Салют» на «Арсенальній». Із 2015 по 2019 рік Фролов отримував премію Best Fashion Awards за найкращу фешн-постановку.

Одяг FROLOV можна придбати в Україні та за кордоном – у США, Швеції, Великій Британії, Франції тощо.

Образ FROLOV складався з сукні, що збиралася вручну за кутюрними техніками, легінсів і рукавичок. Прозора рожева сукня оздоблена металевими кісточками, вкритими золотом 925-ї проби. Аксесуари та сукня розшиті білими й золотими кристалами. Над костюмом працювали шість майстрів із вишивки, майстер із пошиву, двоє конструкторів і сам Фролов.

Скільки коштував образ Бейонсе, дизайнер не каже. Зазвичай вартість кутюрних суконь у його ательє стартує від €5000. 

Бейонсе в образі від FROLOV /Getty Images

Команда FROLOV створила близько 15 ескізів образу для виступу в готелі Atlantis The Royal. Фото Getty Images

Наприкінці виступу співачка зісковзнула зі сцени в басейн та виконала Crazy in Love – за збігом, улюблену пісню Фролова. «Ніколи не міг мріяти, що вона заспіває Crazy in Love та Naughty Girl у моїй сукні, – каже дизайнер. – Мені дуже приємно, що ми – перший український бренд, який надягла зірка такого масштабу». 

Таланти та прихильники. Чому Бейонсе обрала сукню FROLOV

Традиційний для бренда спосіб достукатися до селебріті – стилісти. Команда Фролова співпрацює зі стилістом Бейонсе KJ Moody і його асистентом Венсом Гембелом понад два роки. Особисто з Гембелом Фролов уперше зустрівся влітку 2022 року в Лос-Анджелесі: домовився про зустріч, щоб отримати фідбек від команди співачки. 

Речі Фролова кілька разів потрапляли на примірку до Бейонсе, але до цього виступу їх не обирали. «Раніше ми працювали тільки з семплами, – каже дизайнер. – Але зрештою Бейонсе дала «добро» на те, щоб ми зробили кастомізовану сукню».

Дизайнер намалював близько 15 ескізів образу для виступу в готелі Atlantis The Royal. Обраний співачкою лук створювали в Києві під час ракетних обстрілів та блекаутів. «Робити в такий час святкові речі – моральний виклик, – каже Фролов. – Відбуваються страшні події, а нам треба шити сукню з кристалами». 

Getty Images

Getty Images

На запитання, скільки часу зайняв пошив, Фролов не відповідає. Ймовірно, він підписав NDA: такі колаборації зазвичай його вимагають. Але дизайнерка Райан Аль Сулаймані з Atelier Zuhra, у сукні якої Бейонсе відкрила шоу, сказала Vogue, що почала роботу над образом у листопаді. «Ми робили його півтора місяця», – додає Аль Сулаймані.  

Бейонсе – не перша іноземна зірка, яка вдягла FROLOV. Раніше в сукнях бренда зʼявлялися, зокрема, Дуа Ліпа, Гвен Стефані та Ріта Ора. Як артистки відкривали український бренд? Стилісти. «Нам завжди щастило, – каже Фролов. – Вони знаходили нас і писали самі».

Українські бренди нерідко захоплюють увагу міжнародної фешн-спільноти. З 2021 року топмодель Кендалл Дженнер декілька разів потрапляла у стритстайл-звіти у шкіряних штанях львівського бренда CULTNAKED. На сайті бренда модель KILLA коштує $270. 

Кендалл Дженнер в шкіряних штанях бренду CULTNAKED

Мадонна зустріла Новий 2023 рік у блискучій балаклаві за 26 000 грн бренда Ruslan Baginskiy – його солом’яний капелюх також використали стилісти серіалу «Білий лотос». В одязі та аксесуарах Bevza лише торік з’явилися Мей Маск, Белла Хадід та королева Йорданії Ранія аль-Абдулла.

Іноді дизайнери дізнаються про нового зіркового прихильника одночасно з підписниками. У лютому 2022 року співачка Адель прийшла на церемонію The BRIT Awards у сукні від Marianna Senchina за 31 700 грн. «Ми не знали, що вона може вдягти сукню нашого бренда, – каже дизайнерка Маріанна Сенчіна. – І взагалі, що вона має цю сукню». Адель придбала її в люксовому ритейлері Luisa Via Roma у Флоренції.  

Адель у сукні Marianna Senchina /Getty Images

Адель отримує нагороду на The BRIT Awards у сукні від Marianna Senchina. Фото Getty Images

Наприкінці 2022 року стилісти співачки Каміли Кабейо, імовірно, купили сукню Marianna Senchina у США. У розшитій червоними серцями міні-сукні Кабейо виступила на шоу The Voice. «Модний бізнес – фортуна, випадок, – каже Сенчіна. – Але й велика робота команди, яка прокладає шлях цій фортуні. За таким випадком завжди стоїть кропітка праця». 

Як співпраця з зірками може бути корисною бренду

Бейонсе в образі від FROLOV – кульмінація експансії бренда на Захід. Його сильний бік – вечірній одяг: корсети, вишиті сукні, рукавички та аксесуари. «У нас [в Україні] зараз немає ринку вечірнього люксу. Нема чого святкувати, – каже Фролов. – Але ми маємо зберегти робочі місця, тому працюємо на експорт». Внутрішні онлайн-продажі у 2022 році становили 30–35%, як порівняти з 55% у 2021-му. 

Вторгнення привернуло увагу світу до українських дизайнерів. Проте іноземні баєри дивляться на співпрацю з побоюванням. Чи можна розраховувати на дотримання дедлайнів брендом, який відшивається під обстрілами? Надто коли йдеться про компанію, що відмовилася вивозити виробництво за кордон? «Для нас робочі місця та компанія в Україні – принципова позиція», – каже Фролов.

Наразі відправляти партії партнерам вдається вчасно. Баєр бренда в США захоплюється українцями: поки жодна європейська марка не зробила поставку, речі FROLOV уже на полицях, каже дизайнер. «Але обіцяти, не знаючи, що буде завтра – завжди челендж», – додає він.

Що ще трапилось із FROLOV у 2022-му? Порівняно з 2021 роком продажі впали на 28,5%. Після шести місяців перемовин FROLOV підписали контракт зі Swarovski та стали першим офіційним ingredient partner з України. Дизайнер запустив благодійний проєкт Frolov Heart: це колекція худі та футболок із вишитими вручну серцями. Прибуток із продажів віддають благодійним фондам: раніше – Маші Єфросиніної, нині – переказують на проєкт із будівництва модульних будиночків Nest Фонду Притули. Кожне серце вишивається вручну, тож проєкт дав змогу працевлаштувати майстрів із вишивки. Цей відділ бренда збільшився на 30%. 

Одягти Бейонсе. Сукню FROLOV створили в Києві під час ракетних обстрілів та блекаутів. Як зіркова клієнтка вплине на майбутнє українського бренда /Фото 1

Кадр з кампейну колекції Frolov Heart

У рік великої війни FROLOV представили першу кутюрну колекцію та показали свій одяг на показах у Нью-Йорку, Мілані та Парижі. Чи допоможе співпраця з Бейонсе набрати більших обертів? 

Зіркові амбасадори дають більше іміджу, аніж коштів, одностайно погоджуються співрозмовники Forbes. Неможливо передбачити, що принесе продажі та який набір факторів насправді вплинув на них, каже Фролов. «Буває, після виходу селебріті якась річ вистрілює, – додає він. – Буває, жодної реакції. Іноді бачиш, що продажі в цілому зростають, але не на ті речі». 

Дизайнерка Маріанна Сенчіна згадує, як у 2017 році Ріанна вдягла її сукню на презентацію косметики Fenty Beauty в Мадриді. Першочерговий результат – про бренд дізналися в Україні, вважає Сенчіна. «Це не мало прямого впливу на продажі, але значно підвищило впізнаваність», – каже вона.

Втім, Бейонсе у FROLOV – не зовсім звичайний випадок, говорить маркетинг-директорка ЦУМ Київ Маруся Коваль. «Це фантастичний інформаційний привід, який за день сколихнув медіапростір, – каже Коваль. – Суперзірок, як Бейонсе, не так багато, і те, що вона обрала сукню українського дизайнера на перший за чотири роки виступ, дає додаткову вагу». 

Корнер Frolov в київському ЦУМі

FROLOV – один із найуспішніших українських брендів на третьому поверсі ЦУМу, каже Коваль. «Ця новина дасть бренду нові можливості на глобальному ринку та привабить нових зірок і шанувальників, які залюбки колекціонуватимуть образи від українського дизайнера», – вважає вона.

У команді дизайнера поки не можуть оцінити масштаб реакції на Бейонсе в їхній сукні. Фролов встиг прочитати тільки 10% власних повідомлень. «А в бренді – просто божевілля, – каже він. – Намагаємося не втратити листи та важливі листування. Сукня викликала колосальний резонанс». 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд