Серіал «Перевізниця» вийщов у ефір телеканалу СТБ 25 лютого. Над його створенням працювала Starlight Media Віктора та Олени Пінчук спільно з найстарішою французькою кінокомпанією Gaumont. Задля проєкту об’єдналися вісім закордонних інвесторів. Як працювала міжнародна машина зі створення контенту. Це може бути тільки початок співробітництва
Навесні 2022-го левова частка українських телеканалів транслювала переважно інформаційний марафон «Єдині новини». Про запуск нових проєктів тоді не йшлося. Втім, у сценариста Starlight Media Євгена Туніка («Перші ластівки») з’явилась ідея серіалу. Її оцінили всередині холдингу, але грошей на реалізацію не було.
Влітку 2022-го Тунік запітчив ідею на Міжнародному фестивалі телесеріалів у Берліні. Проєктом зацікавилася французька студія – Gaumont, найстаріша у світі продакшн-компанія, серед робіт якої – «Леон» та «П’ятий елемент» Люка Бессона. Вона ж стала головним партнером Starlight у виробництві серіалу.
У 10 епізодах «Перевізниця» описує історію психологині Лідії, яка на початку повномасштабного вторгнення допомагає людям діставатися їхніх пунктів призначення. Кожна серія – це новий герой та драматична історія. З допомогою Лідії вони не просто долають шлях до точки прибуття, а й наважуються на вирішення складних, іноді багаторічних конфліктів із рідними.
Як два великих кінопродакшени залучали інвестиції та будували співпрацю попри відстань та війну?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.