Акції південнокорейських компаній, асоційованих із серіалом Netflix «Гра в кальмара», впали після виходу третього, фінального сезону, який отримав неоднозначні відгуки глядачів, хоча й очолив світові рейтинги стримінгових платформ. Про це пише Bloomberg 30 червня.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Акції Artist Co., розважальної агенції, де головний актор серіалу Лі Чон Че є найбільшим акціонером, впали на 21%. Artist Studio Inc., підрозділ Artist Co., втратив 24% вартості.
- Dexter Studios Co., південнокорейська компанія з виробництва візуальних ефектів і партнер проєкту «Гра в кальмара», зазнала зниження акцій на 8,5%.
- «Багато критики пов’язано з фіналом серіалу – глядачі, чиє бачення не збігається з ідеологією шоу, залишилися незадоволеними, – зазначив поп-культурний критик із Сеула Кім Херн Сік. – Перевершити перший сезон, який став світовою сенсацією, було надзвичайно складно».
- Третій сезон антикапіталістичної драми, прем’єра якого відбулася 27 червня, посів перше місце в глобальному рейтингу телешоу Netflix у всіх країнах, за даними FlixPatrol, що відстежує перегляди на стримінгових платформах. На Rotten Tomatoes сезон отримав 83% схвалення від професійних критиків, але лише 51% – від глядачів.
Контекст
«Гра в кальмара» – південнокорейський серіал-трилер, події якого розгортаються в сучасному Сеулі. У центрі сюжету – 456 учасників, які змагаються в дитячих іграх за величезний грошовий приз. Проте поразка в грі означає смерть.
Ідея серіалу зародилася у 2009 році у Хван Дон Хьока, коли він сам боровся з фінансовими труднощами. Тоді місцеві продюсери не підтримали проєкт, і сценарій пролежав без діла дев’ять років. У 2018-му Netflix, шукаючи оригінальні ідеї за межами англомовного світу, запропонувала режисеру співпрацю.
Інвестиція Netflix виявилася надзвичайно успішною. За даними Bloomberg, перший сезон із бюджетом $21,4 млн приніс компанії $891 млн прибутку та залучив 4,4 млн нових передплатників. Серіал очолив рейтинги топ-10 у 94 країнах.
Як «Гра в кальмара» вплинула на її творця та чому Хван Дон Хьок не зміг отримати значних прибутків від глобального успіху шоу, читайте у матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.