Категорія
Новини
Дата

Alibaba Group готує IPO підрозділу онлайн-торгівлі з оцінкою $39 млрд – Bloomberg

Міжнародний підрозділ онлайн-торгівлі Alibaba Group, до якого входять платформи Lazada та AliExpress, вивчає можливість виходу на IPO у США, пише Bloomberg із посиланням на джерела. Аналітики оцінюють цей підрозділ у $39 млрд.

🎂 День народження у нас — подарунки вам. Forbes Ukraine чотири роки, тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом FORBES4 до 31 березня. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Питання виходу на IPO знаходиться на ранній стадії розгляду, обсяг розміщення ще не визначений, каже співрозмовник агентства. За даними джерел, бізнес-група веде перемовини з банками, які потенційно могли б допомогти підготуватись до IPO наступного року.
  • До підрозділу Alibaba International Digital Commerce Group (IDCG) входять онлайн-майданчик Lazada, онлайн-платформа AliExpress, майданчик Trendyol, Daraz і торговий майданчик для бізнесу Alibaba.com.
  • У березні Morgan Stanley оцінив «міжнародні роздрібні» підрозділи, включаючи Lazada та Trendyol, приблизно в $29 млрд, а одна з найбільших брокерських компаній КНР CICC у березні оцінювала міжнародний підрозділ Alibaba у $39 млрд.
  • Як зазначає Bloomberg, лістинг у США може допомогти IDCG залучити кошти від глобальних інвесторів, які побоюються вкладатися у Китай.

Контекст

Alibaba Group планує розділитись на шість підрозділів. Рішення ухвалили на тлі обіцянок Пекіна послабити широкомасштабні регулятивні заходи та підтримувати приватні підприємства.

Китайський конгломерат електронної комерції заявив, що найбільша реструктуризація за його 24-річну історію спричинить поділ на шість підрозділів: Cloud Intelligence Group, Taobao Tmall Commerce Group, Local Services Group, Cainiao Smart Logistics Group, Global Digital Commerce Group і Digital Media.

Оновлення конгломерату відбувається наступного дня після того, як його засновник Джек Ма повернувся до Китаю після річного перебування за кордоном. Пекін сподівається стимулювати зростання приватного сектора після дворічного тиску з боку регулювальних органів щодо приватних підприємств.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні