Категорія
Новини
Дата

Alibaba Group планує провести IPO логістичного підрозділу у Гонконгу і залучити $2 млрд

Логістичний підрозділ Alibaba – Cainiao – має намір залучити до $2 млрд шляхом лістингу в Гонконгу, ймовірно, на початку наступного року, повідомили Reuters джерела. План IPO Cainiao є першим очікуваним залученням капіталу дочірніх підрозділів Alibaba.

⚡️Ми дуже хочемо, щоб наші читачі знали більше, створювали більше і заробляли більше. Тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом SMART до 19.05 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • План первинного публічного розміщення акцій (IPO) Cainiao Network Technology зʼявився після того, як наприкінці березня Alibaba повідомила, що розділить свій бізнес на шість підрозділів, і більшість з них готують залучення капіталу або вихід на ринок, щоб допомогти фінансувати майбутнє зростання.
  • Згідно з трьома джерелами, Cainiao, яка розпочала роботу над IPO, розраховує залучити від $1 до 2 млрд у Гонконгу. 
  • Заплановане IPO, ймовірно, відбудеться на початку 2024 року, повідомили два джерела. Інформатори попередили, що плани ще не доопрацьовані та можуть бути змінені.
  • План IPO логістичного підрозділу є першим очікуваним залученням капіталу дочірніх підрозділів Alibaba, про який буде оголошено публічно, оскільки компанія проводить найбільшу реструктуризацію за свою 24-річну історію.
  • Аналітики кажуть, що розділення може полегшити контроль за великою бізнес-імперією китайського мільярдера Джека Ма, яка з кінця 2020 року стала мішенню місцевих регулювальних органів.
  • Інші пʼять підрозділів включають Cloud Intelligence, Taobao Tmall Commerce, Local Services, Global Digital Commerce та Digital Media and Entertainment.
  • Потенційне IPO Cainiao, за яким, як очікується, незабаром піде ринковий дебют деяких інших підрозділів Alibaba, може допомогти пожвавити мляву інвестдіяльність у Гонконгу, вважають експерти.

Контекст

Alibaba, яка виступає як великий онлайн-ринок для покупців і продавців, в останні роки придбала частки у провідних гравцях експрес-доставки, щоб забезпечити надійні послуги для групи.

Alibaba стала співзасновником Cainiao у 2013 році з партнерами, включаючи власника універмагу Intime Group, конгломерат Fosun Group і кілька логістичних фірм. Alibaba взяла під свій контроль Cainiao через чотири роки та збільшила свою частку з 47% до 67%. Cainiao повідомила про виручку у розмірі 42 млрд юанів ($6,07 млрд) за девʼять місяців, що закінчилися груднем. Це на 22% більше, ніж минулого року, та становить 6% від загальної виручки Alibaba.

За даними Refinitiv, цього року від IPO у Гонконгу залучено близько $1,5 млрд, що трохи більше ніж $1,2 млрд, залучених за той же період минулого року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні