Категорія
Новини
Дата

Alibaba Group планує провести IPO логістичного підрозділу у Гонконгу і залучити $2 млрд

1 хв читання

Логістичний підрозділ Alibaba – Cainiao – має намір залучити до $2 млрд шляхом лістингу в Гонконгу, ймовірно, на початку наступного року, повідомили Reuters джерела. План IPO Cainiao є першим очікуваним залученням капіталу дочірніх підрозділів Alibaba.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • План первинного публічного розміщення акцій (IPO) Cainiao Network Technology зʼявився після того, як наприкінці березня Alibaba повідомила, що розділить свій бізнес на шість підрозділів, і більшість з них готують залучення капіталу або вихід на ринок, щоб допомогти фінансувати майбутнє зростання.
  • Згідно з трьома джерелами, Cainiao, яка розпочала роботу над IPO, розраховує залучити від $1 до 2 млрд у Гонконгу. 
  • Заплановане IPO, ймовірно, відбудеться на початку 2024 року, повідомили два джерела. Інформатори попередили, що плани ще не доопрацьовані та можуть бути змінені.
  • План IPO логістичного підрозділу є першим очікуваним залученням капіталу дочірніх підрозділів Alibaba, про який буде оголошено публічно, оскільки компанія проводить найбільшу реструктуризацію за свою 24-річну історію.
  • Аналітики кажуть, що розділення може полегшити контроль за великою бізнес-імперією китайського мільярдера Джека Ма, яка з кінця 2020 року стала мішенню місцевих регулювальних органів.
  • Інші пʼять підрозділів включають Cloud Intelligence, Taobao Tmall Commerce, Local Services, Global Digital Commerce та Digital Media and Entertainment.
  • Потенційне IPO Cainiao, за яким, як очікується, незабаром піде ринковий дебют деяких інших підрозділів Alibaba, може допомогти пожвавити мляву інвестдіяльність у Гонконгу, вважають експерти.

Контекст

Alibaba, яка виступає як великий онлайн-ринок для покупців і продавців, в останні роки придбала частки у провідних гравцях експрес-доставки, щоб забезпечити надійні послуги для групи.

Alibaba стала співзасновником Cainiao у 2013 році з партнерами, включаючи власника універмагу Intime Group, конгломерат Fosun Group і кілька логістичних фірм. Alibaba взяла під свій контроль Cainiao через чотири роки та збільшила свою частку з 47% до 67%. Cainiao повідомила про виручку у розмірі 42 млрд юанів ($6,07 млрд) за девʼять місяців, що закінчилися груднем. Це на 22% більше, ніж минулого року, та становить 6% від загальної виручки Alibaba.

За даними Refinitiv, цього року від IPO у Гонконгу залучено близько $1,5 млрд, що трохи більше ніж $1,2 млрд, залучених за той же період минулого року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд