Антимонопольний комітет України дозволив ПП «Укрпалетсистем» (оператор мережі UPG) орендувати 23 автозаправні станції, що належали різним компаніям групи «Приват». Йдеться у рішенні АМКУ від 19 грудня.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
Деталі
- Компанія ПП «Укрпалетсистем» отримала дозвіл на набуття контролю над активами: ТОВ «Тарос Груп» (8 АЗС); ТОВ «Вертікс-Молл» (3 АЗС); ТОВ «Скай Проект» (2 АЗС); ТОВ «Жасмі Трейд» (3 АЗС); ТОВ «Лайк Інвест» (2 АЗС); ТОВ «Текіла Голд» (2 АЗС); ТОВ «Альбіленд» (3 АЗС). Заправки розташовані у Сумській області.
- Дозвіл передбачає набуття контролю шляхом оренди активів у вигляді єдиного майнового комплексу – автозаправної станції, що зазначена у відповідних заявах компаній.
- Після завершення угод мережа зросте з 506 до 529 АЗС.
Контекст
У період із липня по жовтень 2025 року Антимонопольний комітет України погодив передачу в оренду компанії «Укрпалетсистем» (мережа UPG) 349 автозаправних станцій, які раніше працювали під брендами ANP та «Авіас».
Про це засновник групи UPG Володимир Петренко розповів головному редактору-засновнику Forbes Ukraine Володимиру Федоріну під час форуму «Енергія бізнесу» 24 жовтня. За його словами, на кінець вересня 2025 року мережа UPG об’єднувала вже 436 АЗС. Стратегічна мета компанії – стати беззаперечним лідером українського паливного ринку.
Петренко зазначає, що потенціал зростання у цьому сегменті ще далеко не вичерпаний. У найближчі п’ять–шість років UPG планує зосередити основні інвестиції на розширенні, оновленні мережі та розвитку інфраструктури, відкладаючи диверсифікацію бізнесу на пізніший етап.
Оптимальним балансом бізнес-моделі він називає співвідношення 60/40 між паливним і непаливним ритейлом, підкреслюючи, що компанія вже майже досягла цього показника.
У середньостроковій перспективі власник бачить UPG мережею нового формату – не просто АЗС, а багатофункціональними просторами з ресторанами, великими торговельними зонами та місцями для відпочинку.
Розвиток мережі фінансується винятково за рахунок власних ресурсів і реінвестованого прибутку, водночас компанія не виключає можливості співпраці зі стратегічними партнерами.
Більше про те, як UPG за кілька років змогла збільшити кількість станцій у п’ять разів і які плани має на майбутнє, читайте в матеріалі Forbes Ukraine.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.