Американська компанія Apple втратила статус найбільшого продавця смартфонів в Китаї в 2024 році: місцеві конкуренти Vivo і Huawei обігнали виробника iPhone після того, як його річні постачання в країну скоротилися на 17%, пише Reuters із посиланням на дані дослідницької компанії Canalys 16 січня.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Згідно із оприлюдненими даними, це стало найбільшим річним падінням продажів Apple у Китаї за всю історію компанії та супроводжувалося скороченням у всіх чотирьох кварталах, включаючи падіння на 25% в останньому кварталі.
- За підсумками року виробник бюджетних смартфонів Vivo зайняв 17% ринку в Китаї, за ним йдуть преміальний конкурент Huawei з 16% і Apple з 15%, що свідчить про зростання тиску з боку місцевих виробників на одному з найбільших світових ринків.
- Зниження також вказує на те, що такі фактори, як відсутність можливостей штучного інтелекту в останніх моделях iPhone, що продаються в Китаї, де ChatGPT недоступний, підривають конкурентоспроможність Apple.
- «Це найгірші річні показники Apple в Китаї», – заявив аналітик Canalys Тобі Чжу.
- За його словами, становище Apple на ринку стикається з численними проблемами: безперервний випуск флагманських моделей Huawei, поширення вітчизняних складаних телефонів у високих цінових сегментах і такі Android-бренди, як Xiaomi і Vivo, які завойовують лояльність споживачів за рахунок технологічних інновацій.
Контекст
Китай залишається найбільшим і найбільш конкурентним ринком смартфонів у світі, заявляв виконавчий директор Apple Тім Кук. Apple і Huawei перебувають у напруженій боротьбі з того часу, як китайський техногігант випустив свій смартфон Mate 60 минулого року.
Раніше Apple демонструвала чотири роки стабільного зростання після санкцій США, внаслідок яких у 2019 році Huawei була включена до списку організацій, що обмежило її доступ до американських технологій. Але Huawei впевнено повернулася до преміум-сегменту з серпня 2023 року. Китайська компанія повідомила про зростання постачання на 24% у четвертому кварталі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.