Австралійська авіакомпанія Qantas попросила керівників вищої ланки попрацювати вантажниками в аеропортах Сіднея і Мельбурна протягом трьох місяців через гостру нестачу робочої сили, повідомляє BBC.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Компанія шукає щонайменше 100 добровольців для роботи в аеропортах. Вони мають вивантажувати й завантажувати багаж пасажирів та керувати машинами, які цей багаж перевозять. Доброволець повинен мати можливість підняти валізу завважки до 32 кг.
- Менеджерів і керівників попросили працювати на обробці багажу три або пʼять днів на тиждень, позмінно чотири або шість годин на день.
- «Немає жодних очікувань, що ви оберете цю посаду на додачу до вашої штатної посади», – повідомив працівникам операційний директор Qantas Колін Хьюз.
- Зазначається, що раніше 200 співробітників головного офісу вже допомагали в аеропортах у період пікового навантаження після Великодня.
Контекст
Qantas була серед авіакомпаній, які сильно постраждали від пандемії, їй довелося звільнити тисячі співробітників.
У листопаді 2020 року Qantas, щоб обмежити фінансові втрати, передала на аутсорсинг понад 2000 посад наземного персоналу на додачу до тисяч інших скорочень робочих місць, про які повідомили раніше.
Минулого місяця авіакомпанія вибачилася перед пасажирами за затримки та зникнення багажу.
Британські авіакомпанії та аеропорти також зіткнулися з нестачею персоналу, що призвело до затримок і скасування рейсів у святкові дні, повідомляє BBC, а недостатня кількість обробників багажу призвела до накопичення багажу в терміналах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.