Категорія
Новини
Дата

Автовиробники страждатимуть від нестачі чипів щонайменше до кінця 2023 року – FT

2 хв читання

Наступного року світова автомобільна промисловість зіткнеться з нестачею напівпровідників, оскільки перехід на електромобілі прискорюється, попереджають провідні автомобільні групи та виробники мікросхем, пише Financial Times.

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Виконавчий директор американського виробника чипів Onsemi Хассан Ель-Хурі заявив, що він уже «розпродав» чипи з карбіду кремнію (SiC), передові силові напівпровідники, які широко використовуються в електромобілях, принаймні до кінця 2023 року через високий попит. Аналогічну заяву нещодавно в Мюнхені зробив і виконавчий директор виробника автомобільних чипів Infineon Йохен Ханебек.
  • Автовиробники також готуються до проблем. Так, виконавчий директор Stellantis Карлос Таварес, четвертого за обсягом продажів автовиробника у світі, заявив, що наступного року обмеження випуску чипів продовжать переслідувати автомобільну промисловість.
  • Попит на автомобільні чипи підштовхнув таких виробників, як Onsemi та Infineon, а також STMicroelectronics, NXP Semiconductors та Nexperia. Німецький виробник мікросхем оголосив про свої найбільші разові інвестиції в обсязі €5 млрд у будівництво заводу в Дрездені для виробництва аналогових, змішаних сигналів та силових напівпровідників, що використовуються в автомобілях та інших галузях промисловості. Ель-Хурі сказав, що Onsemi розширює виробництво на заводах у Рожнові в Чехії, Пусані у Південній Кореї та Нью-Гемпширі у США, що, за оцінками компанії, збільшить потужність на 30% наступного року.
  • Попит на автомобільні чипи був викликаний насамперед взаємоповʼязаними функціями транспортних засобів, що працюють на пальному, і переходом на електромобілі, який, імовірно, прискорюватиметься в міру поступової відмови від двигунів внутрішнього згоряння.
  • Оптимістичні перспективи автомобільних чипів контрастують з іншими частинами сектора, який постачає напівпровідники для смартфонів та персональних компʼютерів. Ці групи, до яких входять Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), Intel та Samsung, постраждали від падіння попиту. TSMC, найбільший у світі контрактний виробник чипів, який забезпечує такі компанії, як Apple, Google і Amazon, цього року скоротив заплановані капітальні витрати приблизно на 10% – до $36 млрд.

Контекст

Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.

США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів коштом нових капіталовкладень в обсязі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні