Категорія
Новини
Дата

Автовиробники зіткнулися з першим за два роки тривалим спадом продажів у Європі

2 хв читання

У вересні реєстрація нових автомобілів у Європі впала на 4,2% порівняно з минулим роком, до 1,12 млн одиниць, заявила Європейська асоціація автовиробників, пише Bloomberg. Зростання продажів електромобілів виявилося недостатнім, щоб компенсувати спад продажів моделей із двигуном внутрішнього згоряння.

Європа є третім за величиною регіональним автомобільним ринком у світі після Азії та США.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Востаннє кількість реєстрацій знижувалась протягом кількох місяців поспіль у середині 2022 року.
Автовиробники зіткнулися з першим за два роки тривалим спадом продажів у Європі /Фото 1

Інфографіка: Bloomberg

  • Європейські автовиробники важко нарощують продажі на внутрішньому ринку, оскільки затяжний спад і високі відсоткові ставки скорочують витрати. Stellantis NV, власник таких брендів, як Fiat та Peugeot, зафіксував одне з найбільших падінь: кількість реєстрацій у регіоні впала на 26%.
  • «Позитивного імпульсу до кінця року не спостерігається – економіка слабшає, значна геополітична напруженість не слабшає і викликає невизначеність як серед приватних, так і серед комерційних клієнтів», – повідомив Константин Галл, керівник відділу мобільності EY у Західній Європі. 
  • У той час як у Великій Британії та Іспанії продажі трохи зросли, у Німеччині, Франції й Італії вони впали, що призвело до зниження загальних поставок по регіону.
  • Продаж електромобілів відновився у вересні, що є сприятливим знаком для галузі. Постачання електромобілів підскочили на 24% у Великій Британії, де автовиробники роблять великі знижки, щоб спробувати виконати урядовий мандат із продажу транспортних засобів з нульовим рівнем викидів. У Німеччині, де уряд обговорює потенціал нових стимулів, продаж електромобілів зріс на 8,7%.
  • З початку року продаж електромобілів у регіоні, як і раніше, знизився на 2,6%. Перспективи ускладнюються запланованими митами на китайські електромобілі у розмірі до 45%, які мають набути чинності найближчими тижнями.

Контекст

У серпні китайські виробники продали найменше електромобілів клієнтам по всій Європі за 18 місяців, того ж місяця кількість реєстрацій скоротилася майже вдвічі порівняно з минулим роком. Падіння на 48% призвело до зниження частки китайських брендів другий місяць поспіль.

У секторі електромобілів спостерігається загальноєвропейський спад. Споживачі незадоволені високою вартістю володіння електромобілями, найбільші європейські автовиробники тепер намагаються пожвавити продаж за допомогою недорогих моделей. Renault представила свій новий R5 за €25 000 ($27 053), а Stellantis почала постачання свого міського автомобіля Citroën ë-C3 за €23 300 у середині вересня.

Найбільший автовиробник регіону Volkswagen AG обмірковує безпрецедентне закриття заводів у Німеччині через падіння попиту. Його спортивний автомобільний бренд Porsche AG і конкуруюча Mercedes-Benz Group AG скоригували свої амбіції в області електромобілів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні