Категорія
Новини
Дата

Tesla вперше за рік збільшила квартальні постачання, але не виправдала очікувань. Акції автовиробника впали на 5%

1 хв читання

Tesla вперше за рік збільшила квартальні постачання, але не виправдала очікувань. Акції автовиробника впали на 5% /Getty Images

Getty Images

Американський виробник електромобілів Tesla в третьому кварталі 2024 року поставив 462 890 авто, що на 6,4% більше, ніж роком раніше. Це зростання стало першим у цьому році, але не виправдало очікування Волл-стріт, пише FT і CNBC 2 жовтня. Після публікації звіту акції компанії впали на 5%.

Tesla, колись безумовний лідер на ринку електромобілів, останнім часом стикається з посиленою конкуренцією, що призводить до втрати частки світового ринку.

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Деталі

  • Загальний обсяг поставок у третьому кварталі становив 462 890, а виробництво – 469 796 одиниць. Аналітики очікували, що за період, що закінчився 30 вересня, поставки становитимуть 463 310 автомобілів, згідно з оцінками FactSet StreetAccount.
  • Постачання є найближчим показником до числа проданих одиниць. Це один з найбільш пильно відстежуваних показників на Волл-стріт. 
  • Акції компанії втратили понад 4% на премаркеті після виходу звіту та обвалилися на 5% відразу після відкриття основної сесії.

Контекст

Tesla стикається зі зростаючою конкуренцією, особливо в Китаї, з боку таких компаній, як BYD і Geely, а також нового покоління автовиробників, зокрема Li Auto і Nio.

Tesla все ще зберігає свою позицію провідного виробника електромобілів. Цього тижня BYD повідомила, що в третьому кварталі поставки електромобілів становили 443 426 одиниць, що на 2,7% більше, ніж у попередньому році. 

Зростання продажів електромобілів сповільнилося в усьому світі, але перспективи в Китаї, найбільшому автомобільному ринку світу, покращилися. Пекін у липні подвоїв субсидії споживачам, які пересіли з бензинових автомобілів на електромобілі або гібриди.

Аналітики сподівалися, що зростання попиту в Китаї посилить імпульс для американського виробника. Протягом більшої частини року Tesla боролася зі зростаючою конкуренцією з боку китайських конкурентів, що змусило її знизити ціни на деякі зі своїх моделей.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд