Роль Барбі в однойменній стрічці виконала австралійська акторка Марґо Роббі /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

«Барбі» зібрала в українському прокаті понад 110 млн грн. Це зробило її найуспішнішою стрічкою Warner Bros. Pictures в країні 

1 хв читання

Роль Барбі в однойменній стрічці виконала австралійська акторка Марґо Роббі Фото Getty Images

Фільм Ґрети Ґервіґ «Барбі» став найуспішнішою стрічкою Warner Bros. Pictures в Україні, зібравши у прокаті понад 110 млн грн. Про це повідомили у кінодистрибʼюторській компанії Kinomania.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За майже місяць у кінотеатрах України «Барбі» зібрала 110,2 млн грн. Прокат фільму стартував 20 липня і триває досі. Його бокс-офіс у світі сягнув понад $1,2 млрд, свідчать дані Box Office Mojo.
  • Бокс-офіс дозволив «Барбі» обігнати попереднього рекордсмена Warner Bros. Pictures в Україні – «Аквамен». Фільм режисера Джеймса Вана з Джейсоном Момоа в головній ролі стартував у національному прокаті в грудні 2018 року. Його фінальні касові збори сягнули 108,7 млн грн. 

Контекст 

Фільм «Барбі» вийшов у ті ж вихідні, що й «Оппенгеймер» Крістофера Нолана. Ця комбінація премʼєр отримала назву «Барбігеймер».  

З 19 по 30 липня «Барбі» зібрала в Multiplex майже 31 млн грн і 203 323 проданих квитки. Разом з «Оппенгеймером», який стартував у мережі на день пізніше, вони принесли Multiplex понад 51% бокс-офісу за липень. Фільм Крістофера Нолана за цей же період зібрав понад 21,5 млн грн та 130 803 квитки. 

Обидва фільми ще 4-5 тижнів ефективно попрацюють у прокаті, казав на початку серпня СЕО Multiplex Роман Романчук. Далі – залежатиме від кінотеатрів. Меншим буде важко продовжувати прокат: їм треба буде ставити нові прем’єри, каже Романчук. У кінотеатрах із 8-13 залами «Барбігеймер» триватиме 10-14 тижнів, переконаний він.

За перший вікенд в Україні фільм «Барбі» зібрав 30,5 млн грн. Це майже на 5 млн більше за «Аватар. Шлях води» – найпопулярніший фільм в українському прокаті у першій половині 2023-го. У перші чотири дні прокату на «Барбі» придбали 210 256 квитків. На другу частину «Аватара» тоді пішли 158 556 глядачів.

Матеріали по темі

 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд