Категорія
Новини
Дата

Британія вслід за Іспанією посилить регулювання реклами криптовалют

Великобританія посилить регулювання реклами криптовалют, пише Bloomberg. Британський Мінфін заявив, що рекламу цифрових активів прирівняють до реклами акцій, паїв та страхових послуг.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Реклама має бути «чесною, чіткою і не вводити в оману», йдеться у заяві.
  • Посилення регулювання реклами криптовалют знизить ризики для споживачів. Вони мають отримувати всю необхідну інформацію для ухвалення обґрунтованих інвестиційних рішень, вважають автори ініціативи.
  • Цифрові активи стають дедалі популярнішими серед жителів Великобританії. За оцінками Управління з фінансового регулювання та нагляду (FCA), близько 2,3 млн британців володіють криптовалютою.

Контекст

Криптовалюта привернула увагу регулюючих органів у всьому світі через різкі зміни цін, а також відсутність захисту прав споживачів.

Британський регулятор реклами вже ухвалив низку постанов проти реклами, пов'язаної з криптовалютами. Під приціл потрапили гіганти галузі: біржі Coinbase Global та Kraken, а також відомі компанії, що проводять криптовалютні акції, включаючи Papa John's Pizza та футбольну команду Arsenal.

Раніше Іспанія заявила, що обмежить рекламу криптовалют в соцмережах. Регулятор зобов'яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи. Штраф за порушення – до €300,000.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні