Великобританія посилить регулювання реклами криптовалют, пише Bloomberg. Британський Мінфін заявив, що рекламу цифрових активів прирівняють до реклами акцій, паїв та страхових послуг.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Реклама має бути «чесною, чіткою і не вводити в оману», йдеться у заяві.
- Посилення регулювання реклами криптовалют знизить ризики для споживачів. Вони мають отримувати всю необхідну інформацію для ухвалення обґрунтованих інвестиційних рішень, вважають автори ініціативи.
- Цифрові активи стають дедалі популярнішими серед жителів Великобританії. За оцінками Управління з фінансового регулювання та нагляду (FCA), близько 2,3 млн британців володіють криптовалютою.
Контекст
Криптовалюта привернула увагу регулюючих органів у всьому світі через різкі зміни цін, а також відсутність захисту прав споживачів.
Британський регулятор реклами вже ухвалив низку постанов проти реклами, пов'язаної з криптовалютами. Під приціл потрапили гіганти галузі: біржі Coinbase Global та Kraken, а також відомі компанії, що проводять криптовалютні акції, включаючи Papa John's Pizza та футбольну команду Arsenal.
Раніше Іспанія заявила, що обмежить рекламу криптовалют в соцмережах. Регулятор зобов'яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи. Штраф за порушення – до €300,000.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.