Категорія
Новини
Дата

Британія вслід за Іспанією посилить регулювання реклами криптовалют

1 хв читання

Великобританія посилить регулювання реклами криптовалют, пише Bloomberg. Британський Мінфін заявив, що рекламу цифрових активів прирівняють до реклами акцій, паїв та страхових послуг.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Реклама має бути «чесною, чіткою і не вводити в оману», йдеться у заяві.
  • Посилення регулювання реклами криптовалют знизить ризики для споживачів. Вони мають отримувати всю необхідну інформацію для ухвалення обґрунтованих інвестиційних рішень, вважають автори ініціативи.
  • Цифрові активи стають дедалі популярнішими серед жителів Великобританії. За оцінками Управління з фінансового регулювання та нагляду (FCA), близько 2,3 млн британців володіють криптовалютою.

Контекст

Криптовалюта привернула увагу регулюючих органів у всьому світі через різкі зміни цін, а також відсутність захисту прав споживачів.

Британський регулятор реклами вже ухвалив низку постанов проти реклами, пов'язаної з криптовалютами. Під приціл потрапили гіганти галузі: біржі Coinbase Global та Kraken, а також відомі компанії, що проводять криптовалютні акції, включаючи Papa John's Pizza та футбольну команду Arsenal.

Раніше Іспанія заявила, що обмежить рекламу криптовалют в соцмережах. Регулятор зобов'яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи. Штраф за порушення – до €300,000.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд