Учасники «Великого будівництва» – ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Група компаній Автострада» – займуться будівництвом двох водогонів на Дніпропетровщині загальною вартістю 10,6 млрд грн. Відповідні договори без проведення тендерів компанії уклали зі Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області, свідчить інформація на сайті електронної системи публічних закупівель Prozorro.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Умови договору ТОВ «Автомагістраль-Південь» передбачають будівництво до 31 грудня 2024 року магістрального водогону за 5,32 млрд грн від річки Інгулець до Південного водосховища Кривого Рогу. Довжина водогону – 26,9 км, заявлена потужність обʼєкта – 400 000 куб. м на добу.
- Умови договору ТОВ «Група компаній Автострада» передбачають будівництво до кінця наступного року магістрального водогону Хортиця (ДВС2) – Томаківка – Марганець. Вартість проєкту – 5,3 млрд грн. Довжина водогону становить 76,7 км, заявлена потужність – 150 000 куб. м на добу.
Контекст
ТОВ «Автомагістраль-Південь» і ТОВ «Група компаній Автострада» у 2021 році були найбільшими отримувачами фінансування в рамках президентської програми «Велике будівництво». Загалом компанії отримали 23,3 млрд грн та 12,2 млрд грн відповідно.
6 червня росіяни підірвали Каховську ГЕС. Того ж дня уряд виділив 1,5 млрд грн з Фонду ліквідації наслідків збройної агресії, а Агентство відновлення взяло на себе реалізацію проєктів будівництва водогонів.
Водогін має забезпечити питною водою жителів Кривого Рогу, Мар’янського, Марганця, Нікополя, Покрова, Томаківки. Водозабір здійснюватимуть з Інгульця та Дніпра.
4 липня віцепремʼєр Олександр Кубраков повідомив про початок підготовчих робіт із будівництва магістральних водогонів для областей, що постраждали через підрив Каховської ГЕС.
Проєкт передбачає будівництво магістральних водогонів Карачунівське водосховище – Кривий Ріг – Південне водосховище, Марганець – Нікополь, Хортиця (ДВС2) – Томаківка. Водогін складатиметься з трьох ланок магістрального водопроводу протяжністю майже 150 км.
Як зазначив Кубраков, реалізація проєкту забезпечить водою щонайменше мільйон людей з Дніпропетровської, Запорізької, Миколаївської й Херсонської областей.
«Водогін у буквальному сенсі прокладатимуть з нуля, міжнародні партнери залучені до закупівлі та логістики труб необхідного діаметру й насосів великої потужності. Ставимо для себе амбітне завдання – завершити роботи якомога швидше», – заявив Кубраков.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.