Walt Disney купує частку в Epic Games за $1,5 млрд. Компанії працюватимуть над створенням нового всесвіту ігор та розваг, йдеться у спільному пресрелізі.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Disney інвестує $1,5 млрд у придбання частки в Epic Games у рамках багаторічного проєкту. Угода підлягає стандартним умовам закриття, включаючи схвалення органів, що регулюють, йдеться у повідомленні.
- Новий ігровий всесвіт, який планують створити, буде повʼязаний з грою Fortnite. Споживачі зможуть вибрати безліч можливостей грати, дивитися, робити покупки та взаємодіяти з контентом, персонажами та історіями з Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, «Аватар» тощо, зазначається у пресрелізі.
Цитата
«Це знаменує найбільший вихід Disney у світ ігор і пропонує значні можливості для зростання та розширення. Ми не можемо дочекатися, коли шанувальники зможуть відчути історії та світ Діснея, які вони люблять, по-новому», – сказав Роберт А. Айгер, головний виконавчий директор компанії Walt Disney.
Контекст
Коли у 2017-му в світ вийшла відеогра Fortnite, у її компанії-розробниці Epic Games працювало всього 500 людей. Тоді ця американська технокомпанія була відома переважно завдяки виробництву ігрової франшизи Gears of War та Unreal Engine, провідного ПЗ для розробки ігор. Річний виторг Epic Games становив близько $100 млн, зазначає Forbes.
Аж ось за рік після виходу Fortnite компанія показала приголомшливі $5,6 млрд виторгу, 97% якого принесла саме ця хітова новинка.
Впродовж наступних кількох років Fortnite, яка є грою у стилі батл-роял, перетворилася на культурний феномен. Угоди про колаборацію текли рікою, найгучніші з яких із Marvel, «Зоряними війнами» і Netflix. Співаки Marshmello і Тревіс Скотт давали цифрові концерти у Fortnite. «Завдяки Fortnite ми знайшли те, що трансформувало бізнес цифрових ігор», – сказав у жовтні гендиректор Epic Games Тім Свіні.
Згідно з оцінкою Forbes, у 2022-му цей розробник відеоігор із Північної Кароліни повідомив про виторг у понад $6 млрд, переважну більшість якого знову-таки принесла Fortnite.
Тепер у компанії працюють понад 4000 співробітників, і в неї зʼявилася нова місія: перетворити Fortnite з однієї відеогри на повноцінну креативну екосистему з тисячами ігор і цифрових розваг, які будуть розробляти не лише в Epic, а й 70 млн (щомісяця) активних користувачів. Більше про це читайте тут.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.