У корпорації Walt Disney нарахували 221,1 млн підписок та вирішили підвищити ціни на перегляд Disney+ і Hulu без реклами, у Netflix повідомили про 220,7 млн передплатників, пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- На кінець другого кварталу у Disney було 221,1 млн підписок на її потокові сервіси Disney+, Hulu та ESPN+. А Netflix заявила, що має 220,7 млн передплатників на стрімінг. Акції Disney у середу зросли на 6,9%, до $120,15.
- «Disney завойовує частку ринку, тоді як Netflix щосили намагається залучити більше передплатників. У Disney є ще більше можливостей для зростання на міжнародних ринках, де компанія швидко розгортає свої послуги та залучає нових клієнтів», – повідомив аналітик Investing.com Харіс Анвар.
- Disney планує підвищити щомісячну вартість Disney+ без реклами на 38%, до $10,99, у грудні.
- Для того щоб залучити нових клієнтів, у грудні Disney буде пропонувати пакет із рекламою за $7,99 на місяць. Така сама ціна нині за версію без реклами.
- Ціни на Hulu будуть рости з $1 до $2 за місяць у грудні, залежно від плану.
- Це виправлена Forbes версія новини. В першочерговій версії була допущена неточність. Disney повідомила про 221 млн підписок, а не передплатників (Netflix у своїх звітах посилається на передплатників). Коли користувач підписується на так званий пакет, Disney зараховує цю людину 3 рази (Disney+, Hulu та ESPN+). Тому порівнювати підписки та передплатників некоректно.
Контекст
У 2017 році Disney зробила ставку на створення потокового сервісу, здатного конкурувати з Netflix, оскільки аудиторія перейшла на онлайн-перегляд із традиційного телебачення.
У 2009-му Disney доєдналась до акціонерів Hulu, а вже в 2011-му стрімінговий сервіс за підпискою почав випуск оригінальних програм.
Американський інтернет-сервіс Disney+ у форматі «відео за запитом» працює з 2019 року. Через пʼять років Disney обігнала Netflix за кількістю клієнтів потокового мовлення. Disney додала 14,4 млн клієнтів до Disney+, випустивши «Обі-Ван Кенобі» із серії «Зоряних війн» та «Міс Марвел».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.