Категорія
Новини
Дата

Disney та Netflix порівняли кількість своїх клієнтів

У корпорації Walt Disney нарахували 221,1 млн підписок та вирішили підвищити ціни на перегляд Disney+ і Hulu без реклами, у Netflix повідомили про 220,7 млн передплатників, пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • На кінець другого кварталу у Disney було 221,1 млн підписок на її потокові сервіси Disney+, Hulu та ESPN+. А Netflix заявила, що має 220,7 млн передплатників на стрімінг. Акції Disney у середу зросли на 6,9%, до $120,15.
  • «Disney завойовує частку ринку, тоді як Netflix щосили намагається залучити більше передплатників. У Disney є ще більше можливостей для зростання на міжнародних ринках, де компанія швидко розгортає свої послуги та залучає нових клієнтів», – повідомив аналітик Investing.com Харіс Анвар.
  • Disney планує підвищити щомісячну вартість Disney+ без реклами на 38%, до $10,99, у грудні.
  • Для того щоб залучити нових клієнтів, у грудні Disney буде пропонувати пакет із рекламою за $7,99 на місяць. Така сама ціна нині за версію без реклами. 
  • Ціни на Hulu будуть рости з $1 до $2 за місяць у грудні, залежно від плану.
  • Це виправлена Forbes версія новини. В першочерговій версії була допущена неточність. Disney повідомила про 221 млн підписок, а не передплатників (Netflix у своїх звітах посилається на передплатників). Коли користувач підписується на так званий пакет, Disney зараховує цю людину 3 рази (Disney+, Hulu та ESPN+). Тому порівнювати підписки та передплатників некоректно.

Контекст

У 2017 році Disney зробила ставку на створення потокового сервісу, здатного конкурувати з Netflix, оскільки аудиторія перейшла на онлайн-перегляд із традиційного телебачення.

У 2009-му Disney доєдналась до акціонерів Hulu, а вже в 2011-му стрімінговий сервіс за підпискою почав випуск оригінальних програм.

Американський інтернет-сервіс Disney+ у форматі «відео за запитом» працює з 2019 року. Через пʼять років Disney обігнала Netflix за кількістю клієнтів потокового мовлення. Disney додала 14,4 млн клієнтів до Disney+, випустивши «Обі-Ван Кенобі» із серії «Зоряних війн» та «Міс Марвел».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні