Європейські трейдери поспішають заповнити резервуари в регіоні російським дизельним паливом до того, як у лютому набуде чинності заборона ЄС, оскільки альтернативні джерела залишаються обмеженими, пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Європейський Союз запровадить заборону імпорту російських нафтопродуктів, від яких значною мірою залежить виробництво дизельного палива, до 5 лютого. Це піде за забороною на російську нафту, що набуде чинності в грудні.
- За словами старшої ринкової аналітикині енергетичної аналітичної компанії Vortexa Памели Мангер, завантаження російського дизельного палива, призначеного для регіону зберігання Амстердам–Роттердам–Антверпен (ARA), зросло до 215 000 барелів на добу з 1 по 12 листопада.
- Дані Refinitiv показують, що за наявності кількох альтернатив дизельне паливо з Росії становило 44% загального обсягу імпорту дорожнього палива до Європи в листопаді порівняно з 39% у жовтні.
- Хоча залежність Європи від російського палива впала більш ніж на 50%, Росія, як і раніше, залишається найбільшим постачальником дизельного палива на континенті.
- «ЄС повинен буде забезпечити близько 500 000–600 000 барелів на день дизельного палива, щоб замінити російські обсяги, заміщення надходитиме зі США, а також на схід від Суеца, насамперед із Близького Сходу та Індії», – каже аналітик FGE Юджин Лінделл.
Контекст
Запаси дизельного палива у Північно-Західній Європі на початку весни досягнуть мінімуму за останні 12 років, пише Bloomberg із посиланням на прогноз консалтингової компанії Wood Mackenzie. Запаси накопичуватимуться в грудні та січні аж до різкого падіння, прогнозується, що в березні вони будуть найнижчими в порівнянні з будь-яким місяцем починаючи з 2011 року.
Оскільки на початку лютого Європейський Союз має намір припинити морські постачання російського палива, відтак є ризик, що напружена ситуація з поставками на континент погіршиться. Оскільки Росія, як і раніше, є найбільшим зовнішнім постачальником дизельного палива для ЄС, очікується різке скорочення запасів наприкінці зими.
ЄС запровадив ембарго на закупівлю російської нафти морським шляхом із 5 грудня 2022 року та на закупівлю нафтопродуктів із 5 лютого 2023 року. США заборонили імпорт нафти з Росії ще в березні.
Нещодавно країни «Великої сімки» домовилися про встановлення цінового обмеження на російську нафту та нафтопродукти.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.