Котирування Meta (Facebook) впали на постмаркеті більш ніж на 20% після публікації звіту за IV квартал 2021 року. Капіталізація корпорації Марка Цукерберга обвалилася на $200 млрд, пише Financial Times.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Акції компанії впали після того, як Meta заявила, що її дохід у I кварталі не виправдає прогнозів Волл-стріт через «зростаючу конкуренцію».
- Головна причина – конкуренція з боку інших платформ, насамперед TikTok, сказав голова компанії Марк Цукерберг. Він вважає, що конкуренція чинитиме короткостроковий тиск на рекламний бізнес Meta.
- У IV кварталі виручка Meta зросла на 20%, до $33,67 млрд, що було краще за прогнози. Гіршими за очікування виявився прибуток на акцію – $3,67 (-5%).
- Щоденна активна аудиторія Facebook у IV кварталі скоротилася вперше за 18-річну історію соцмережі: до 1,929 млрд порівняно з 1,930 млрд у III кварталі.
- Meta прогнозує, що в першому кварталі дохід становитиме $27–29 млрд, а це означатиме уповільнення динаміки до 3–11%. Ця оцінка виявилася нижчою за прогнози аналітиків ($30,27 млрд).
- За підсумками 2022 року компанія очікує витрат на $90–95 млрд, що буде на 26–33% більше, ніж у 2021 році.
- Оновлено. Meta у четвер втратила понад $237 млрд, що стало найбільшим одноденним падінням вартості в історії фондового ринку США, пише CNBC. Падіння Meta перевищило попередній рекорд, встановлений Apple. У вересні 2020 року компанія втратила $182 млрд ринкової вартості за один день.
Контекст
Влітку 2021 року Facebook вперше досягла ринкової вартості $1 трлн. Акції виросли після того, як Окружний суд Колумбії відхилив антимонопольні позови проти Facebook щодо придбання Instagram та WhatsApp.
Незважаючи на міфи, що TikTok використовують лише діти, 40% української аудиторії понад 18 років. Зумери готові купувати через TikTok, тому бренди активно просувають тут свої товари та послуги. В українському сегменті платформи працюють АТБ, McDonalds, Citrus, Pepsi, Kernel, Intertop, Megogo та інші великі бренди. Це означає, що просування через TikTok є актуальним для абсолютно різних ніш. Докладніше – тут.

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.