Категорія
Новини
Дата

Facebook не витримує конкуренції з TikTok. Капіталізація Meta впала за день на $200 млрд

Котирування Meta (Facebook) впали на постмаркеті більш ніж на 20% після публікації звіту за IV квартал 2021 року. Капіталізація корпорації Марка Цукерберга обвалилася на $200 млрд, пише Financial Times.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Акції компанії впали після того, як Meta заявила, що її дохід у I кварталі не виправдає прогнозів Волл-стріт через «зростаючу конкуренцію».
  • Головна причина – конкуренція з боку інших платформ, насамперед TikTok, сказав голова компанії Марк Цукерберг. Він вважає, що конкуренція чинитиме короткостроковий тиск на рекламний бізнес Meta.
  • У IV кварталі виручка Meta зросла на 20%, до $33,67 млрд, що було краще за прогнози. Гіршими за очікування виявився прибуток на акцію – $3,67 (-5%).
  • Щоденна активна аудиторія Facebook у IV кварталі скоротилася вперше за 18-річну історію соцмережі: до 1,929 млрд порівняно з 1,930 млрд у III кварталі.
  • Meta прогнозує, що в першому кварталі дохід становитиме $27–29 млрд, а це означатиме уповільнення динаміки до 3–11%. Ця оцінка виявилася нижчою за прогнози аналітиків ($30,27 млрд).
  • За підсумками 2022 року компанія очікує витрат на $90–95 млрд, що буде на 26–33% більше, ніж у 2021 році.
  • Оновлено. Meta у четвер втратила понад $237 млрд, що стало найбільшим одноденним падінням вартості в історії фондового ринку США, пише CNBC. Падіння Meta перевищило попередній рекорд, встановлений Apple. У вересні 2020 року компанія втратила $182 млрд ринкової вартості за один день.

Контекст

Влітку 2021 року Facebook вперше досягла ринкової вартості $1 трлн. Акції виросли після того, як Окружний суд Колумбії відхилив антимонопольні позови проти Facebook щодо придбання Instagram та WhatsApp.

Незважаючи на міфи, що TikTok використовують лише діти, 40% української аудиторії понад 18 років. Зумери готові купувати через TikTok, тому бренди активно просувають тут свої товари та послуги. В українському сегменті платформи працюють АТБ, McDonalds, Citrus, Pepsi, Kernel, Intertop, Megogo та інші великі бренди. Це означає, що просування через TikTok є актуальним для абсолютно різних ніш. Докладніше – тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд