Forbes виходить на Нью-Йоркську біржу через SPAC. Видання планує залучити $600 млн /Фото Shutterstock
Категорія
Головне
Дата

Forbes виходить на Нью-Йоркську біржу через SPAC. Видання планує залучити $600 млн

Журнал Forbes. Фото Shutterstock

Видавнича компанія Forbes Global Media Holdings Inc виходить на Нью-Йоркську біржу, щоб залучити $600 млн. Гроші потрібні для подальшого росту та розвитку бренду

Forbes виходить на біржу через об’єднання зі SPAC-компанією Magnum Opus Acquisition Limited. Угода з компанією, що вже торгується на біржі, дасть змогу зекономити на процедурі IPO. Forbes залишить за собою назву бренду й весь менеджмент. Forbes стає публічною компанією, щоб мати капітал для росту, каже генеральний директор Майк Федерле. Дохід видання 2020 року зменшився на 12% у порівнянні з показниками 2019-го – до $132 млн.

Компанія планує закрити угоду наприкінці 2021-го або на початку 2022 року. На момент закриття угоди акціонерам Forbes належатиме близько 22% об’єднаної компанії. Forbes торгуватиме акціями на біржі під тікером FRBS. Вартість однієї акції – $10. Шляхом приватного розміщення акцій Forbes планує залучити $400 млн. Ще $200 млн надасть Magnum Opus зі свого трасту.

Сайт Forbes входить до топ-50 найбільш відвідуваних сайтів, ідеться в пресрелізі. За даними Similarweb, у липні його відвідали 101,5 млн читачів. Американський журнал виходить тиражем понад 650 000 примірників. Крім того, компанія видала 45 ліцензій на франшизу. В Україні ліцензію на видання журналу Forbes має компанія «УЯВИ!».

Зараз 95% Forbes Media належить Integrated Whale Media Investments, групі інвесторів з Гонконгу. Решта – родині Форбс. У 2014 році, коли Forbes викупила Integrated Whale Media Investments, видання було оцінено в $475 млн. Менеджмент Forbes очікує, що капіталізація об’єднаної компанії після виходу на біржу сягне $630 млн.

Про плани Forbes вийти на біржу через злиття бізнесу зі SPAC-компанією стало відомо в кінці квітня. Паралельно з цим Forbes Media вела переговори з інвестиційною компанією Borderless Services, яка була готова купити видання за $700 млн, а також із консорціумом інвесторів на чолі з підприємцем Майклом Мо, за даними Reuters. Обидва останніх варіанти припускали, що компанія залишиться приватною.

У червні про вихід на біржу через злиття заявляло видання BuzzFeed. Компанія розраховує на оцінку в $1,5 млрд і планує завершити угоду в четвертому кварталі 2021 року.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків