Категорія
Новини
Дата

Google планує використати ШІ для створення реклами у найближчі місяці – FT

Google має намір впровадити генеративний штучний інтелект у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, пише Financial Times. Технологію буде вбудовано в програму Performance Max, яку Google пропонує з 2020 року.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Відповідно до внутрішньої презентації для рекламодавців, Google, що належить Alphabet, має намір почати використовувати ШІ для створення нової реклами на основі матеріалів, розроблених маркетологами.
  • Google уже використовує штучний інтелект у своєму рекламному бізнесі для створення простих підказок, які спонукають користувачів купувати продукти. 
  • Однак інтеграція його новітнього генеративного ШІ, який також забезпечує роботу чат-бота Bard, означає, що він зможе проводити набагато складніші кампанії, що нагадують роботи, створені маркетинговими агентствами.
  • Згідно з презентацією, рекламодавці можуть надавати «творчий» контент, такий як зображення, відео та текст. Потім ШІ «перемішує» цей матеріал для створення реклами на основі аудиторії, яку він прагне охопити, а також інших цілей продажу.
  • Одне джерело, знайоме з презентацією Google, сказало, що стурбоване тим, що інструмент може поширювати дезінформацію.
  • Google повідомила FT, що планує встановити жорсткі барʼєри для запобігання помилкам, коли в найближчі місяці будуть розгорнуті нові функції генеративного ШІ.

Контекст

Раніше Google запустила Bard у спробі конкурувати з ChatGPT від OpenAI, якого підтримує Microsoft. Ринкова вартість Alphabet Inc. 8 лютого знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору.

Крім того, нещодавно компанія інтегрувала генеративний ШІ у свої широко використовувані додатки для підвищення продуктивності, такі як Google Workspace, Google Docs та Gmail.

Нова технологія буде вбудована в Performance Max, програму, яку пропонує Google з 2020 року. Вона використовує алгоритм визначення того, де повинна показуватися реклама і як слід витрачати маркетинговий бюджет, і навіть створює простий рекламний текст.

Meta минулого року запустила аналогічну пропозицію для Performance Max під назвою Advantage+. До кінця року компанія також планує використовувати генеративний ШІ у своїх рекламних системах.

Доходи Google від реклами впали на 4% в останньому кварталі минулого року, внаслідок чого загальне зростання виручки материнської компанії Alphabet склало лише 1%.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні