Google має намір впровадити генеративний штучний інтелект у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, пише Financial Times. Технологію буде вбудовано в програму Performance Max, яку Google пропонує з 2020 року.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- Відповідно до внутрішньої презентації для рекламодавців, Google, що належить Alphabet, має намір почати використовувати ШІ для створення нової реклами на основі матеріалів, розроблених маркетологами.
- Google уже використовує штучний інтелект у своєму рекламному бізнесі для створення простих підказок, які спонукають користувачів купувати продукти.
- Однак інтеграція його новітнього генеративного ШІ, який також забезпечує роботу чат-бота Bard, означає, що він зможе проводити набагато складніші кампанії, що нагадують роботи, створені маркетинговими агентствами.
- Згідно з презентацією, рекламодавці можуть надавати «творчий» контент, такий як зображення, відео та текст. Потім ШІ «перемішує» цей матеріал для створення реклами на основі аудиторії, яку він прагне охопити, а також інших цілей продажу.
- Одне джерело, знайоме з презентацією Google, сказало, що стурбоване тим, що інструмент може поширювати дезінформацію.
- Google повідомила FT, що планує встановити жорсткі барʼєри для запобігання помилкам, коли в найближчі місяці будуть розгорнуті нові функції генеративного ШІ.
Контекст
Раніше Google запустила Bard у спробі конкурувати з ChatGPT від OpenAI, якого підтримує Microsoft. Ринкова вартість Alphabet Inc. 8 лютого знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору.
Крім того, нещодавно компанія інтегрувала генеративний ШІ у свої широко використовувані додатки для підвищення продуктивності, такі як Google Workspace, Google Docs та Gmail.
Нова технологія буде вбудована в Performance Max, програму, яку пропонує Google з 2020 року. Вона використовує алгоритм визначення того, де повинна показуватися реклама і як слід витрачати маркетинговий бюджет, і навіть створює простий рекламний текст.
Meta минулого року запустила аналогічну пропозицію для Performance Max під назвою Advantage+. До кінця року компанія також планує використовувати генеративний ШІ у своїх рекламних системах.
Доходи Google від реклами впали на 4% в останньому кварталі минулого року, внаслідок чого загальне зростання виручки материнської компанії Alphabet склало лише 1%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.